تاکید وزیر ورزش بر اهمیت تشکیل شورای ورزش تربیت بدنی
تاکید وزیر ورزش بر اهمیت تشکیل شورای ورزش تربیت بدنی

وزیر ورزش و جوانان بر اهمیت تشکیل شورای ورزش تربیت بدنی و استفاده از مربی خانواده همچون پزشک برای خانواده‌ها تاکید کرد.

 وزیر ورزش و جوانان امروز (سه‌شنبه) با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کرد. کیومرث هاشمی در این دیدار با اشاره به زمینه‌های فراوان همکاری مشترک میان این وزارتخانه و وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: زمانی برای تعارف و بیان صحبت‌های کلیشه‌ای وجود ندارد. با توجه به مخاطب ۱۴ میلیون نفری دانش‌آموزان و اهمیت مقوله تربیت بدنی و ورزش در این قشر برنامه‌ها و طرح‌های زیادی وجود دارد که می‌توان در تعامل میان دو وزارت‌خانه آن‌ها را اجرایی کرد و گام‌های موثری برداشت. ما در وزارت ورزش و جوانان آمادگی کامل داریم که این کار صورت گیرد.

به گزارش زیر نویس ،هاشمی با اشاره به اهمیت تشکیل شورای ورزش تربیت بدنی اظهار کرد: چند طرح زودبازده مدنظر است که در صورت اجرایی کردن آن‌ها می‌توان نتایج مثبتش را دید که از جمله این طرح‌ها می‌توان به تشکیل باشگاه‌های عمومی برای رده سنی دانش‌آموزان و استفاده از مربی خانواده همچون پزشک خانواده برای خانواده‌ها اشاره کرد. در موضوع برگزاری مسابقات در رده سنی دانش‌آموزی هم این آمادگی وجود دارد که این موضوع را واگذار کنیم.

صادق ستاری‌فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت ورزش و جوانان نیز با تبریک و آرزوی موفقیت برای وزیر جدید ورزش و جوانان اظهار کرد: ورزش دانش‌آموزی به دلیل دستاوردهای شما در مدت زمان حضورتان در وزارت آموزش و پرورش به شما عرق دارد و امیدواریم با حضورتان انشاا… تعامل حداکثری بین دو وزارتخانه ایجاد شود.

او با اشاره به سوابق کیومرث هاشمی گفت: هر جا که حضور داشته‌اید اهمیت زیادی برای ورزش پایه قائل بودید و امیدواریم با حضور شما در راس ورزش کشور حال ورزش دانش‌آموزی بهتر از گذشته باشد و این بخش به اوجی که مدنظر شما بود برسد.

در این دیدار رییس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی، مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی، مدیرکل سلامت و تندرستی و مدیر اجرایی معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشتند.

 منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی