حسین ماهینی می‌گوید شکست پرسپولیس برابر النصر قبل از زمین بازی باید در اطراف فوتبال موشکافی شود.

حسین ماهینی می‌گوید شکست پرسپولیس برابر النصر قبل از زمین بازی باید در اطراف فوتبال موشکافی شود.

ماهینی: پرسپولیس به لیگ قهرمانان برمی‌گردد

به گزارش زیرنویس، در حاشیه دیدار خیریه ستارگان هنر و رسانه ورزش، حسین ماهینی، کاپیتان سابق پرسپولیس، نیز با خبرنگاران گفتگو کرد که در ادامه می‌خوانید؛

* برگزاری این مسابقه؟

– در شروع سال تحصیلی است. دختر خود من دو سه روز قبل به مدرسه رفت. ما هم به سهم خود بازی خیرخواهانه‌ای انجام دادیم و در حد توان کمک کردیم. از خیلی دوستان هم خواستیم بیایند شرکت کنند تا کمک کنیم در حد توان و بتوانیم دست همدیگر را بگیریم و جایی از خلا موجود را پر کنیم.

* دوری از فوتبال؟

– تا یکی دو ماه پیش کلاس مربیگری را رفتم. مدرک B را گرفتم. دو سه تا پیشنهاد داشتم و کارهایش را انجام دادم ولی نشد. منتظرم که مدرک A را بگیرم تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

* پرسپولیس النصر؟

– قبل از اینکه به بازی فکر کنیم، اول برویم زیرساخت‌های خود را ببینیم که با چه شرایطی النصر آمد. زمین آزادی که سال‌ها در آن بازی کردیم چطور بود و سکوهای آن. اگر پرسپولیس محروم نبود چه می‌کردیم؟ اول دور و اطراف فوتبال را ببینیم و بعد در مورد فوتبال صحبت کنیم. پرسپولیس هم اگر ده نفره نمی‌شد می‌توانست مساوی کند. پنج بازی دیگر مانده و نتیجه می‌گیرد.

* تاثیر منفی استقبال از النصر روی بازیکنان پرسپولیس؟

– یک مقایسه کنیم. چندین سال در پرسپولیس بازی کردیم و این شرایط را وقتی داشتیم که به شهرستان می‌رفتیم. بچه‌های پرسپولیس این شرایط را لمس کردند. تیم‌های شهرستان هوادار داشتند ولی دنبال تیم ما می‌آمدند و در فوتبال حرفه‌ای چنین چیزی درست نیست. ولی اگر زمین درست بود و ما روی زمین بازی می‌کردیم شاید فرق می‌کرد.

* برنامه ریزی عجیب لیگ؟

– در جریان برنامه لیگ نیستم ولی هر هفته بازی‌های اروپایی را از تلویزیون می‌بینیم و سه چهار روز یه بار بازی می‌کنند. النصر سه روز قبل از پرسپولیس بازی کرد و سه روز بعد هم با الاهلی بازی کرد. می‌گویم همه چیز در زمین نیست و اطراف فوتبال هم یک سری اتفاقات باید رخ بدهد.

منبع: ورزش۳