ایران آماده صعود به جمع ۸ تیم آسیا
ایران آماده صعود به جمع ۸ تیم آسیا

شاگردان رضا عنایتی آخرین جلسه تمرینی قبل از دیدار با تایلند را برگزار کردند.

 تیم فوتبال امید ایران پس از تساوی بدون گل مقابل عربستان، پیروزی چهار بر صفر برابر ویتنام و برتری سه بر صفر در جدال با مغولستان در صدر جدول گروه B رقابت های قهرمانی آسیا در هانگژو قرار گرفت و فردا چهارشنبه باید در دور یک هشتم نهایی به مصاف تایلند برود.

شاگردان رضا عنایتی آخرین جلسه تمرینی قبل از مسابقه مقابل تیم امید تایلند را بعد از ظهر امروز به وقت محلی در هانگژو برگزار کردند تا آماده بازی فردا شوند و برای صعود به جمع هشت تیم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا شوند.

در این تمرین که بیشتر به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته شد، ملی پوشان فوتبال امید ایران آخرین جزئیات مربوط به بازی فردا مقابل تایلند را مرور کردند و زیر نظر رضا عنایتی و دستیاران وی به تمرین پرداختند.

تیم فوتبال امید ایران پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ و عدم صعود از مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا در ازبکستان، حالا به دنبال موفقیت و رسیدن به قهرمانی در رقابت های هانگژو است.

گفتنی است، تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۶:۳۰ فردا چهارشنبه (۱۲ ظهر به وقت ایران) در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا در هانگژو به مصاف تیم امید تایلند خواهند رفت که در صورت برتری، باید در دور یک چهارم مقابل برنده دیدار تیم های هنگ کنگ و فلسطین قرار بگیرند.

منبع :ورزش ۳