به گزارش گروه ورزشی زیرنویس، متین رضایی، عضو تیم ملی تکواندو درخصوص کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: خوشبختانه پرونده این بازی‌ها برای من با کسب مدال برنز بسته شد، هرچند به بیشتر از آن فکر می‌کردم، اما به هر حال این کمترین نتیجه‌ای بود که می‌توانستم کسب کنم. خیلی […]

 

رضایی: ورزش جنگ ثانیه‌ها / برنز کمترین نتیجه‌ای بود که می‌توانستم کسب کنم
به گزارش گروه ورزشی زیرنویس، متین رضایی، عضو تیم ملی تکواندو درخصوص کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: خوشبختانه پرونده این بازی‌ها برای من با کسب مدال برنز بسته شد، هرچند به بیشتر از آن فکر می‌کردم، اما به هر حال این کمترین نتیجه‌ای بود که می‌توانستم کسب کنم. خیلی آماده بودم، ولی آسیب‌هایی که از قبل داشتم مانع از این شد که بتوانم طرح‌های را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودم عملی کنم و نتوانستم صد در صد آنرا اجرا کنم.

وی در مورد اینکه در ثانیه‌های پایانی موفق شد مدال برنز خود را قطعی کند، گفت: مسابقه همین است. ورزش جنگ ثانیه‌ها و صدم ثانیه‌ها است. همانطور که در ثانیه‌های طلایی مدال برنز خودم را قطعی کردم در نیمه نهایی هم در ثانیه‌های پایانی امتیاز دادم و از صعود به فینال باز ماندم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو ادامه داد: از سکو که پایین می‌آیید دیگر همه چیز تمام شده و باید خودم را برای هدف بعدی آماده کنم. این مسابقات هم برایم تمام شد و حالا باید خودم را آماده رقابت‌های گرندپری کنم که دو هفته دیگر است. مسابقاتی که اهمیت بالایی دارد و رقابت در آن دشوار است و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا