صعود چلسی با گلزن غیرمنتظره! (عکس)
صعود چلسی با گلزن غیرمنتظره! (عکس)

چلسی موفق شد در دور سوم جام اتحادیه، برایتون را در یک بازی خانگی با نتیجه ۱-۰ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. به گزارش “ورزش سه”، تیم مائوریسیو پوچتینو که در بازی‌های اخیر دچار یک افت فاحش شده است، امشب موفق شد برایتونِ روبرتو دی زربی را از جام اتحادیه حذف کند […]

چلسی موفق شد در دور سوم جام اتحادیه، برایتون را در یک بازی خانگی با نتیجه ۱-۰ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

صعود چلسی با گلزن غیرمنتظره! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم مائوریسیو پوچتینو که در بازی‌های اخیر دچار یک افت فاحش شده است، امشب موفق شد برایتونِ روبرتو دی زربی را از جام اتحادیه حذف کند تا شاید با استفاده از روحیه تزریق‌شده از این برد به تیم، بتواند در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

بازی پایاپای و نزدیک آغاز شد و در ۲۰ دقیقه ابتدایی دروازه‌ها به طور جدی تهدید نشدند. در دقیقه ۲۴ بازیکنان برایتون با فشار بر روی رابرت سانچز موفق شدند موقعیت خوبی به دست بیاورند اما ضربه ژوائو پدرو با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

1931971

چند لحظه بعد و در دقیقه ۳۳ با اشتباه کایسدو، فاتی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه‌اش توسط رابرت سانچز دفع شد.

در دقیقه ۳۸ کایسدو با یک پاس زیبا مودریک را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. بازیکن اوکراینی چلسی فرصت داشت که دروازه را باز کند اما تکل خوب لمپتی مانع از این کار شد.

۴۵ دقیقه اول بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در همان ابتدای نیمه دوم، یک همکاری زیبا بین بازیکنان چلسی و درنهایت پاس خوب کول پالمر از بین پاهای مدافع برایتون به نیکولاس جکسون، او را صاحب موقعیتی عالی کرد. مهاجم چلسی این بار قدر موقعیت را دانست و با یک ضربه به گوشه دروازه چلسی را به برتری رساند.

1931968

چند دقیقه بعد و باز هم با پاس کول پالمر، جکسون موفق شد گل دوم خود و چلسی را به ثمر برساند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل مردود شد.

1931969

در ادامه چلسی برای زدن گل دوم و برایتون با هدف جبران اختلاف و کامبک حملات ناقصی را انجام دادند و هیچکدام از این فرصت‌ها از خط دروازه نگذاشتند و بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

منبع: ورزش۳