زامهران: مقابل الهلال باید بدون اشتباه بازی کنیم/ برای صعود اصلا ناامید نیستیم
زامهران: مقابل الهلال باید بدون اشتباه بازی کنیم/ برای صعود اصلا ناامید نیستیم

حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، در خصوص پیروزی تیمش برابر بمبئی سیتی هند گفت: ما برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه شماری می‌کردیم و بازی آسانی هم نداشتیم. آنها ۶ بازیکن خارجی داشتند و دیگر بازیکنان این تیم هم ملی‌پوش بودند ولی خدا را شکر که اولین گام را محکم […]

حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، در خصوص پیروزی تیمش برابر بمبئی سیتی هند گفت: ما برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه شماری می‌کردیم و بازی آسانی هم نداشتیم. آنها ۶ بازیکن خارجی داشتند و دیگر بازیکنان این تیم هم ملی‌پوش بودند ولی خدا را شکر که اولین گام را محکم برداشتیم. این را هم بگویم که امکانات حریف ما هم نشان می‌داد که هندی‌ها برای آینده سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در فوتبال پیشرفت کنند.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر الهلال عنوان کرد: مقابل تیمی بازی می‌کنم که در لیگ قهرمانان افتخارات زیادی دارد و ستاره‌های گران قیمتی هم جذب کرده است. قطعا بازی سختی خواهیم داشت ولی ما هم نساجی هستیم و می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم. در بازی اول، تیم نوبهار از الهلال امتیاز گرفت و ما هم امیدوار به امتیاز گرفتن هستیم، فقط باید برابر آنها بدون اشتباه و با تمرکز بالا بازی کنیم.

زامهران در خصوص تقابل با نیمار ستاره برزیلی الهلال یادآور شد: این باعث خوشحالی است که ستاره‌هایی مثل رونالدو، نیمار، بنزما و … به ایران می‌آیند. امیدوارم فوتبال ما هم یک روز بتواند بازیکنان با کیفیت خارجی را به ایران بکشاند.

هافبک نساجی در خصوص شانس صعود تیمش از این گروه گفت: برای صعود اصلا ناامید نیستیم ولی قطعا بازی‌های سختی داریم. نتیجه بازی بعدی با الهلال هم بسیار مهم است، امیدوارم در نهایت به مرحله بعدی برویم.

 

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیم