آیا اجساد رونمایی شده در کنگره مکزیک متعلق به موجودات فرازمینی است؟ + تصاویر- اخبار فضا و نجوم – اخبار ویژه نامه ها زیرنویس
آیا اجساد رونمایی شده در کنگره مکزیک متعلق به موجودات فرازمینی است؟ + تصاویر- اخبار فضا و نجوم – اخبار ویژه نامه ها زیرنویس

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم پایگاه خبری زیرنویس، بقایا و اجساد دو موجود روز سه‌شنبه ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) در کنگره مکزیک به نمایش درآمد که عوامل این برنامه درصدد بودند با نمایش آنها احتمال وجود موجودات فرازمینی را برای قانونگذاران ثابت کنند. تقریباً دو ماه پیش بود که جلسه شبیه‌ای به این، در […]

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم پایگاه خبری زیرنویس، بقایا و اجساد دو موجود روز سه‌شنبه ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) در کنگره مکزیک به نمایش درآمد که عوامل این برنامه درصدد بودند با نمایش آنها احتمال وجود موجودات فرازمینی را برای قانونگذاران ثابت کنند.

تقریباً دو ماه پیش بود که جلسه شبیه‌ای به این، در کنگره آمریکا برگزار شد و یک افسر اطلاعاتی نیروی هوایی آمریکا ادعا کرد که آمریکا از منشأ موجودات فرازمینی در کره زمین آگاه بوده است!

اما اجساد به نمایش درآمده در کنگره مکزیک شامل بدن‌های خشک‌شده با سرهای آب‌رفته و چروکیده این موجودات بود که بُهت شدیدی را در میان افراد حاضر در سالن به همراه داشت و جنجال زیادی را در دنیا به راه‌ انداخت.

اخبار هوا و فضا ,

جیمی مائوسان؛ روزنامه‌نگار مکزیکی که دو جعبه حاوی این مومیایی‌های را به نمایش گذاشت آنها را «موجوداتی غیرانسانی» خواند و ادعا کرد بیش از ۳۰ درصد DNA آنها ناشناخته است؛ وی همچنین متذکر شد هنوز به صورت قطعی نمی‌تواند اثبات کند که این مومیایی‌ها موجوداتی فرازمینی هستند.

این اجساد به ظاهر چروکیده به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردند و در اعماق زمین در صحرای ساحلی شنی پرو در نزدیکی ناحیه موسوم به «خطوط نازکا» پیدا شده‌اند. این منطقه به‌خاطر چهره‌های غول‌پیکر مرموزی که روی زمین خراشیده شده‌اند شناخته می‌شود. بیشتر محققان خطوط نازکا را به جوامع بومی باستانی نسبت می‌دهند، هرچند به دلیل ماهیت اسرارآمیز آنها، فرضیه‌های مختلفی درباره به وجود آمدن آنها توسط افراد مختلف ابراز شده است.

اخبار هوا و فضا ,

آقای مائوسان در سال ۲۰۱۷ ادعاهای مشابهی را در پرو مطرح کرده بود، هرچند گزارش دادستانی این کشور گفته بود که اجساد به اصطلاح موجودات فرازمینی در واقع عروسک‌هایی هستند که به تازگی ساخته شده‌اند و رویشان با مخلوطی از کاغذ و چسب مصنوعی پوشانده شده تا شبیه پوست انسان به نظر برسند.

این گزارش اضافه کرده بود که مطمئناً این اقلام ساخته دست بشر بوده‌اند و نه بقایای اجداد بیگانه‌ای که آنها سعی کرده بودند وانمود کنند. اجساد ادعایی در آن زمان به طور علنی رونمایی نشدند و بنابراین مشخص نیست که آیا آن اجساد همین اجسادی هستند که به کنگره مکزیک ارائه شده‌اند یا نه.

اخبار هوا و فضا ,

روز چهارشنبه جولیتا فیه‌رو؛ محقق مؤسسه نجوم در دانشگاه مستقل ملی مکزیک، از جمله نخستین کسانی بود که در این یافته ابراز تردید کرد و گفت که بسیاری از جزئیات در مورد این اجساد بی‌معنی است.

“فیرو” با رد ادعاهای محققان مبنی بر تایید شدن این اجساد توسط دانشگاه مستقل ملی مکزیک گفت کشف فرضی آنها نادرست است و اضافه کرد که دانشمندان برای تشخیص این که اجساد غیرانسانی هستند یا نه، به فناوری پیشرفته‌تری نسبت به پرتو ایکس نیاز دارند.

منبع خبر: تسنیـم