رکورد بى نظیرى که در هانگژو فرو ریخت!
رکورد بى نظیرى که در هانگژو فرو ریخت!

کاپیتان تیم ملى ووشوى ایران بعد از سه دوره متوالى قهرمانى این بار در فینال شکست خورد.

رقابت‌های ووشو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، امروز(پنجشنبه – ۶ مهرماه) به پایان رسید و نمایندگان ووشو کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و یک مدال برنز در دور بخش تالو و ساندا به کار خود پایان دادند.

محسن محمد سیفی پرافتخارترین ووشوکار ایران و جهان در دیدار نهایی وزن ۷۰- کیلوگرم  در دیدار نزدیک با نتیجه ۲ بر یک مغلوب فنگ هی از چین شد و برای دومین بار در دوران قهرمانی خود به مدال نقره رسید.

به گزارش زیر نویس ،کاپیتان پرافتخار و ۳۴ ساله ووشو ایران در حالی برای اولین بار در تاریخ بازی‌های آسیایی مغلوب شد که در ۱۳ سال گذشته مرد بی‌شکست ووشوی ایران در تمامی میادین بین‌المللی جهانی و آسیایی بود.

1932069

سیفی در سال ۲۰۰۹ در نخستین حضور خود در مسابقات جهانی به مدال نقره رسید و پس از آن در سال ۲۰۱۰ و در اولین حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو به مدال طلا رسید و دیگر تا امروز رنگ شکست را ندید. سیفی در این مدت موفق به کسب ۵ مدال طلای جهان، ۳ مدال طلای بازی‌های آسیایی و یک مدال طلای کشورهای اسلامی شد و نام خود را در ووشوی‌کشورمان جاودانه کرد.

ملی‌پوش ووشو ایران در بازی‌های آسیایی این دوره نیز پس از شکست کره‌جنوبی، ترکمنستان و چین تاپیه فینالیست شد و در دیدار نهایی نزدیک در مبارزه نزدیک و سه راند مغلوب سانداکار میزبان شد.

1932042

منبع :ورزش ۳