دمیر: کیفیت تیم مان را در مصاف با عربستان نشان دادیم- اخبار والیبال|بسکتبال|هندبال
دمیر: کیفیت تیم مان را در مصاف با عربستان نشان دادیم- اخبار والیبال|بسکتبال|هندبال

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مورد پیروزی تیمش مقابل عربستان در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، به خوبی دفاع کرده و کار را به کنترل خود درآوردیم. در کوراتر دوم، حریف با توجه به تعویض‌های انجام شده برای […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مورد پیروزی تیمش مقابل عربستان در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، به خوبی دفاع کرده و کار را به کنترل خود درآوردیم. در کوراتر دوم، حریف با توجه به تعویض‌های انجام شده برای لحظاتی بازی را در دست گرفت و امتیازاتی به دست آورد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: در نیمه دوم بازی به خودمان آمدیم و سعی کردیم با شرایط بازی خودمان را وفق دهیم و عملکرد خوبی داشتیم. هنگامی که به  اختلاف بالای ۲۰ رسیدیم، تعویض‌هایی انجام دادیم، چرا که خیال‌مان راحت‌تر شده بود، اما آنها هم تیم خوبی بودند و کیفیت خودشان را نشان دادند. ما با دفاع‌های خوب و کنترل کردن مسابقه در دفاع‌ها توانستیم بازی را با برد تمام کنیم.

دمیر افزود: تیم من یک بار دیگر در خط دفاعی، واکنش خوبی نشان داد و کیفیت تیم‌مان را نشان دادیم. تیم عربستان هم تیم خوبی بود و شوت‌های خوبی پرتاب می‌کرد، اما در نهایت تیم ما با عملکرد بهتر پیروز شد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم