دختران ایران شق‌القمر کردند +فیلم
دختران ایران شق‌القمر کردند +فیلم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا سهرابیان پس از کسب مدال نقره تیم چهار نفره زنان ایران در ماده سنگین وزن رویینگ در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: خداروشکر دختران‌مان توانستند در آوردگاه بزرگ بازی‌های آسیایی دال خوش‌رنگ دیگر را به علاقه‌مندان ورزش هدیه و دل مردم ایران را شاد کنند. وی […]

- دختران ایران شق‌القمر کردند +فیلم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا سهرابیان پس از کسب مدال نقره تیم چهار نفره زنان ایران در ماده سنگین وزن رویینگ در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: خداروشکر دختران‌مان توانستند در آوردگاه بزرگ بازی‌های آسیایی دال خوش‌رنگ دیگر را به علاقه‌مندان ورزش هدیه و دل مردم ایران را شاد کنند.

وی ادامه داد: رقابت بسیار سنگینی را با کشورهایی که از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و اردوهای بسیاری را طی سالیان گذشته برای این مسابقات پشت سر گذاشته بودند، داشتیم.

رییس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه علی‌رغم کمبودها به این نتیجه دست یافتیم، عنوان کرد: برای رفع کمبودها فقط یک ماه توانستیم اردوی برون مرزی داشته باشیم تا حداقل در پیست دو کیلومتر که در ایران فاقد آن هستیم، ملی‌پوشان خود را آماده کنند.

سهرابیان با اشاره به اینکه مربیان خیلی زحمت کشیدند و ملی‌پوشان را با سختی به این مسابقات رساندند، تاکید کرد: دختران قایقرانی ایران به دلیل وجود کمبودها که اساسی ترین آن پیست دو کیلومتر است توانستند شق‌القمر کنند.

وی افزود: از کسب دومین مدال رویینگ دختران ایران بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم تیم آب‌های آرام نیز در هفته آینده بتواند ادامه دهنده این مسیر باشد.

رییس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه سه مدال صد در صد را برای رویینگ طبق برنامه‌ریزی در نظر گرفته بودیم که مدال سوم بسیار خوشرنگ‌تر از این مدال‌ها بود اما متاسفانه شرایط این چنین رقم خورد و ناراحت هستیم و ناراحتی ما به دلیل ناراحتی ملی‌پوشان است چون نتوانستیم مدال مدال کسب کنیم.

سهرابیان با اشاره به اینکه نازنین ملایی می‌توانست موفقیت خود را با دو مدال داشته باشد، گفت:  ناراحتی من به دلیل ناراحتی نازنین ملایی است و خوشبختانه در رقابت‌های چهار نفره توانست به مدال دست یابد و برای آن‌ها آرزوی کسب سهمیه المپیک می‌کنم وانشاءالله شاهد حضور آن‌ها در المپیک پاریس باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا