قیمت آپارتمان در شهرهای جدید چند؟
قیمت آپارتمان در شهرهای جدید چند؟

خبرهای رسیده از شهرهای جدید پرند و پردیس حاکی از آن است که قیمت آپارتمان در این مناطق تا حدود یک چهارم کاهش را پشت سر گذاشته است. اما این کاهش قیمت ناشی از چیست و با چه حدود قیمتی می‌توان در پرند و پردیس آپارتمان خرید؟     به گزارش اواخر بهار امسال بود […]

خبرهای رسیده از شهرهای جدید پرند و پردیس حاکی از آن است که قیمت آپارتمان در این مناطق تا حدود یک چهارم کاهش را پشت سر گذاشته است. اما این کاهش قیمت ناشی از چیست و با چه حدود قیمتی می‌توان در پرند و پردیس آپارتمان خرید؟

 

 

به گزارش اواخر بهار امسال بود که خبرگزاری‌ها اعلام کردند قیمت آپارتمان در شهرهای جدید پردیس و پرند روندی کاهشی را پشت سر می‌گذارند؛ اتفاقی که بر اساس گفته برخی مسئولان به تهران هم کشیده شد و بهای خرید خانه را با ۱۵ الی ۲۰ درصد کاهش مواجه کرد.

 

تحقیقات میدانی البته نشان می‌داد این کاهش قیمت تحت تاثیر رکود در بازار پیش آمده است. صاحبان املاکی که به پول خود احتیاج داشتند مجبور شدند به دلیل نبود مشتری روی املاک خود تخفیف بگذارند در نهایت نیز قیمت‌ها پایین آمد.

 

حالا با اتمام نیمه اول سال ۱۴۰۲ گفته می‌شود قیمت مسکن در شهرهای جدید از جمله پرند و پردیس بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افت کرده است؛ در حالی که پیش از آغاز سال، عده‌ای این‌گونه پیش‌بینی کرده بودند که در نیمه نخست امسال شاهد موجی از گرانی خواهیم بود.

 

قیمت آپارتمان در شهرهای جدید چند؟

تجارت نیوز

منبع خبر: تابناک باتو