اینانلو: پتانسیل ایران در تیراندازی بالا است- اخبار رشته های ورزشی
اینانلو: پتانسیل ایران در تیراندازی بالا است- اخبار رشته های ورزشی

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، ابراهیم اینانلو سرمربی تیم‌ ملی اندونزی درخصوص عملکرد شاگردانش در ششمین روز از مسابقات رشته تیراندازی در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بعد از سهمیه‌ای که به دست آمد خیلی اتفاقات خوبی رخ داد توجه به تیراندازی در کشور اندونزی زیاد شد و در مسابقات داخلی اندونزی […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، ابراهیم اینانلو سرمربی تیم‌ ملی اندونزی درخصوص عملکرد شاگردانش در ششمین روز از مسابقات رشته تیراندازی در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بعد از سهمیه‌ای که به دست آمد خیلی اتفاقات خوبی رخ داد توجه به تیراندازی در کشور اندونزی زیاد شد و در مسابقات داخلی اندونزی بهترین فدراسیون شدیم. حتی بعد از آن اندونزی بعد از سال‌ها اولین میزبانی جام جهانی را کسب کرد. علاوه بر این آخرین مسابقاتی که برای انتخابی المپیک برگزار خواهد شد  دی ماه به میزبانی کشور اندونزی خواهد بود. رئیس فدراسیون تیراندازی اندونزی هم در این مدت عملکرد خوبی داشت و خوشبختانه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این کشور هم توجه خوبی روی این رشته دارند.

وی در خصوص اینکه این میزبانی یک فرصت خوب برای تیراندازان اندونزی است، گفت: گرفتن میزبانی مسابقات از جهتی فشار را روی بچه‌های خودمان زیاد می‌کند ولی فدراسیون هم تصمیم دارد روی این رشته بیشتر سرمایه گذاری کند. خوشبختانه یک سال است اکثر بچه‌ها از نوجوانان و جوانان آمدند و تیم قوی‌تر از گذشته شده است.

سرمربی ایرانی تیم ملی تیراندازی اندونزی، در پاسخ به این پرسش که چگونه با شرایط آب و هوایی اندونزی کنار آمدید، گفت: بعد از این مدت عادت کردیم در ۵۰ متر که فضا باز است شرایط سخت بود که فعلا در ۱۰ متر تمرین می‌کنیم. در مورد زندگی عادی باید رطوبت را تحمل کرد که ما هم عادت کردیم.

وی در مورد ارزیابی خود از عملکرد ملی‌پوشان ایران هم گفت: دورادور در جریان عملکرد بچه‌های ایران هستم و می‌دانم که بچه‌ها همچنان مشکل فشنگ دارند. امروز پوریا نوروزیان به فینال صعود کرد از مسئولین درخصوص امکانات سؤال کردم که گفتند شرایط در مقایسه بازی‌های آسیایی اینچئون که تیراندازی بهترین عملکرد را داشته است فاصله زیادی داریم. ما آن زمان اردوهای خوبی در هانوفر آلمان داشتیم ولی در این مدت که این مدل اردوها را از دست دادیم در کسب نتیجه افت کردیم. پتانسیل ایران در تیراندازی بالاست ولی وقتی بچه‌ها اینطور و به سختی به فینال صعود می‌کنند برای من ناراحت کننده است.

منبع خبر: تسـنیم