قتل هولناک جوان ۳۰ ساله در پی نزاع خیابانی
قتل هولناک جوان ۳۰ ساله در پی نزاع خیابانی

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نزاع خیابانی چهار نفر منجر به قتل جوان ۳۰ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت شد. سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه‌لو باداعلام این خبر افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری چهار نفر جوان و قتل یک نفر، بلافاصله […]

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نزاع خیابانی چهار نفر منجر به قتل جوان ۳۰ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت شد.

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه‌لو باداعلام این خبر افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری چهار نفر جوان و قتل یک نفر، بلافاصله کارآگاهان پلیس جنایی به محل اعزام شدند.

قتل هولناک جوان ۳۰ ساله در پی نزاع خیابانی

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در بررسی‌های میدانی از صحنه جرم، مشخص شد چهار جوان با همدیگر درگیر شده‌اند که در نتیجه آن یک جوان ۳۰ ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده و ضارب از محل متواری شده است.

آدینه‌لو خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده و رصد فنی و اطلاعاتی، محل اختفاء قاتل در یکی از استان‌های کشور شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه قاتل دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه صراحتا به قتل جوان ۳۰ ساله اعتراف کرد و با صدور قرار روانه زندان شد.

ایسنا

+