سکوت؛ تنها واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات عجیب رضاییان- اخبار فوتبال ایران
سکوت؛ تنها واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات عجیب رضاییان- اخبار فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، رامین رضاییان روز گذشته (پنجشنبه) در صفحه شخصی‌اش فیلمی منتشر کرد که در آن از هواداران سپاهان خواست تا برای دیدار روز دوشنبه طلایی‌پوشان مقابل الاتحاد عربستان، به ورزشگاه نقش جهان اصفهان بیایند. رضاییان که به نظر می‌رسد علاقه زیادی به حاشیه دارد، در این فیلم هم ترجیح […]

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، رامین رضاییان روز گذشته (پنجشنبه) در صفحه شخصی‌اش فیلمی منتشر کرد که در آن از هواداران سپاهان خواست تا برای دیدار روز دوشنبه طلایی‌پوشان مقابل الاتحاد عربستان، به ورزشگاه نقش جهان اصفهان بیایند.

رضاییان که به نظر می‌رسد علاقه زیادی به حاشیه دارد، در این فیلم هم ترجیح داد ردی از حاشیه‌سازی‌های خودش را بر جای بگذارد و گفت: « ما سپاهان اصفهان هستیم، نه سپاهان ایران»!

نکته جالب اینجاست که او عبارت «الاتحاد عربستان» را به‌عنوان نام حریف سپاهان ذکر می‌کند و به نام شهر تیم الاتحاد (جده) اشاره نمی‌کند. ممکن است رضاییان نیز همانند سایر عوامل سپاهان، از حکم کمیته انضباطی بابت کسر چهار امتیاز در جدول لیگ برتر ناراحت باشد؛ اتفاقی که به دلیل تخلفات باشگاه سپاهان از سوی کمیته انضباطی در نظر گرفته شده است. شاید هم ناراحتی او از پخش نشدن بازی‌ سپاهان از شبکه سه باشد؛ هر چه هست واکنش عجیب مدافع سپاهان جای پرسش و تأمل دارد.

با وجود اینکه حدود ۲۰ ساعت (تا لحظه انتشار این گزارش) از استوری عجیب رضاییان گذشته، مدیران باشگاه سپاهان واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از مسئولان خواسته بود که نگاه یکسانی به نمایندگان ایران داشته باشند. ساکت روز ۲ شهریور با انتقاد از پخش نشدن دیدار تراکتور با الشارجه امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفته بود: «تبریز هم بخشی از ایران است. اصفهان و مازندران و تهران هم بخشی از ایران هستند و امیدوارم به هر سه باشگاه که کار بسیار سختی در آسیا پیش رو دارند، نگاه یکسانی داشته باشیم. امیدوارم نگاه ملی به هر سه باشگاه وجود داشته باشد».

باید دید مدیرعامل باشگاه سپاهان که در صحبت‌های خود به این مسئله اشاره می‌کرد که طلایی‌پوشان نماینده ایران هستند و خواستار نگاه ملی به این باشگاه شده بود، به‌صورت عملی و با توبیخ یا جریمه با رضاییان برخورد می‌کند یا افتخار به نمایندگی از ایران را در حد حرف و ادعا باقی می‌ماند. اگر هم برخوردی صورت گرفته، باید از سکوت خبری خارج شود و همگان از آن مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم