دیدار پوتین با نظامیان شرکت کننده در نبردهای دونتسک/ «تروشف» جایگزین پریگوژین شد- اخبار اروپا
دیدار پوتین با نظامیان شرکت کننده در نبردهای دونتسک/ «تروشف» جایگزین پریگوژین شد- اخبار اروپا

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری زیرنویس، منابع خبری از نشست ولادیمیر پوتین با «آندره تروشف» برای تعیین وی به عنوان فرمانده جدید گروه امنیتی «واگنر» پس از کشته شدن پریگوژین در یک سانحه هوایی خبر دادند. براساس این گزارش، در این دیدار درباره استقرار مجدد واگنرها در اوکراین و فعالیت مستقیم آن زیر […]

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری زیرنویس، منابع خبری از نشست ولادیمیر پوتین با «آندره تروشف» برای تعیین وی به عنوان فرمانده جدید گروه امنیتی «واگنر» پس از کشته شدن پریگوژین در یک سانحه هوایی خبر دادند.

براساس این گزارش، در این دیدار درباره استقرار مجدد واگنرها در اوکراین و فعالیت مستقیم آن زیر نظر وزارت دفاع روسیه و نه به عنوان یک ساختار مستقل بحث و گفتگو شده است.

این در حالی است که سازمان اطلاعات انگلیس اعلام کرده بود که واگنرها به میادین جنگ در اوکراین بازگشته اند.

تروچف پس از فرماندهی نیروهای روس در نبرد تدمر سوریه مشهور شده بود به طوری که بالاترین نشان روسیه را هم بر گردن خود آویخته بود.وی در جنگ چچن هم مشارکت داشته بود

دیدار پوتین با برخی نظامیان روس شرکت کننده در نبردهای دونتسک

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با برخی از نظامیان شرکت کننده در نبردهای دونتسک دیدار کرد. روسیاالیوم گزارش داد که پوتین از شجاعت این نظامیان که به مدت چهل دقیقه چنان با قدرت جنگیدند که منجر به بیرون راندن نظامیان اوکراینی از منطقه ای در دونتسک شد، تمجید کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم