صعود اسماعیل نژاد به فینال بازیها/ فصیحی صعود نکرد! – زیرنویس | اخبار ایران و جهان
صعود اسماعیل نژاد به فینال بازیها/ فصیحی صعود نکرد! – زیرنویس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، رقابت های دوومیدانی نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو از عصر امروز جمعه هفتم مهرماه در ورزشگاه اصلی این شهر آغاز شده که نمایندگان کشورمان در بخش سرعت زنان و مردان به مصاف رقبای خود در مرحله مقدماتی خواهند رفت. در اولین مسابقه عصر امروز، فرزانه فصیحی دونده سرعتی ایران […]

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، رقابت های دوومیدانی نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو از عصر امروز جمعه هفتم مهرماه در ورزشگاه اصلی این شهر آغاز شده که نمایندگان کشورمان در بخش سرعت زنان و مردان به مصاف رقبای خود در مرحله مقدماتی خواهند رفت.

در اولین مسابقه عصر امروز، فرزانه فصیحی دونده سرعتی ایران در گروه دوم دور مقدماتی دوی ۱۰۰ متر زنان با دوندگانی از کشورهای سنگاپور، پاکستان، لائوس، افغانستان، بحرین، ماکائو، مغولستان و تایلند مسابقه داد. فصیحی با زمان ۱۱ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه و با گرفتن یک کارت زرد در گروه خود چهارم شد و در عین ناباوری از صعود به مرحله فینال بازماند. دوندگان کشورهای بحرین، تایلند و سنگاپور در این گروه اول تا سوم شدند.

اما حمیده اسماعیل نژاد دیگر بانوی دوومیدانی کار سرعتی ایران در گروه سوم با ورزشکاران مالزی، سنگاپور، چین، کامبوجیا، هنگ کنگ، فیلیپین و مولداوی مسابقه داد و در نهایت با ثبت زمان ۱۱ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه در گروه خود بعد از دونده چین دوم شد و با این نتیجه مجوز حضور در فینال بازیهای آسیایی را کسب کرد. اسماعیل نژاد ۲۶ ساله برای اولین بار تجربه حضور در بازیهای آسیایی را کسب کرده است.

مسابقات دور مقدماتی دوی ۱۰۰ متر زنان در سه گروه ۹ نفره برگزار شد که دو نفر اول هر گروه به همراه دو دونده ای که بهترین رکورد را ثبت کرده باشند راهی مرحله فینال بازیها شدند. مسابقه فینال دوی ۱۰۰ متر زنان عصر روز شنبه هشتم مهرماه برگزار خواهد شد.

حسن تفتیان دوومیدانی کار سرعتی ایران تا دقایقی دیگر در گروه دوم مسابقه خواهد داد.

منبع: مهر