به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، نهال مقدم‌رحمانی ملی‌پوش اسکیت ایران بعد از نتیجه نگرفتن در رقابت ۱۰ هزارمتر سرعت در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود. رقبای آسیایی ما همگی قهرمانی جهان هستند. ما همه تلاش‌مان را کردیم. ان‌شاءالله در مسابقه بعدی جبران می‌کنیم.   وی افزود: مسابقات […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، نهال مقدم‌رحمانی ملی‌پوش اسکیت ایران بعد از نتیجه نگرفتن در رقابت ۱۰ هزارمتر سرعت در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود. رقبای آسیایی ما همگی قهرمانی جهان هستند. ما همه تلاش‌مان را کردیم. ان‌شاءالله در مسابقه بعدی جبران می‌کنیم.

 

وی افزود: مسابقات ما امتیازی-حذفی بود، نفرات اول امتیاز می‌گرفتند و نفراتی که آخر می‌ماندند، از دور مسابقات حذف می‌شدند. البته یک فرصت دیگر داریم و باید در مسابقات امدادی شرکت کنیم که در این ماده شانس بسیار زیادی برای کسب مدال داریم. مسابقه ما گروهی است و امید زیادی به مدال‌آوری در این رقابت داریم.

مقدم‌رحمانی در پاسخ به اینکه فدراسیون پیش‌بینی کسب چه مدالی در این ماده را دارد، گفت: ان‌شاءالله مدال طلا.

همچنین سارا فرشتیان مربی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان بعد از ناکامی شاگردانش در ماده ۱۰ هزار متر گفت: رقابت امروز در ماده ۱۰ هزار متر حذفی برگزار شد و به نفرات اول صف امتیاز داده می‌شود و نفراتی که عقب می‌مانند، از دور رقابت‌ها حذف می‌شوند.

مربی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان افزود: بازیکنان ما طی شرایطی که برایشان پیش‌بینی شده بود، در مسابقه شرکت کردند و بیش از این از دختران‌مان ‌ انتظار نداشتیم. دلیلش هم به دلیل اعزام‌های کمی است که دارند و البته این ماده جزو سخت‌ترین ماده‌های اسکیت سرعت است.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ان‌شاءالله بتوانیم در ماده امدادی نتایج خوبی کسب کنیم.

همچنین آزاد همتی نماینده اسکیت سرعت مردان بعد از نبرد ۱۰ هزار متر عنوان کرد: واقعاً سطح مسابقات خیلی بالا بود و بین رقبای ما دو قهرمان جهان حضور داشتند. آنها خیلی به پیست سوار بودند. ما هم واقعاً تمام تلاش‌مان را کردیم و تمام داشته‌های‌مان را گذاشتیم. نتیجه بهتری از سال قبل کسب کردیم.

وی افزود: امیر بهزادی هم‌تیمی من می‌توانست ۱۰ دور باقی مانده را تمام کند، اما داوران اجازه ندادند. ان‌شاءالله در امدادی مدال بگیریم.

همتی در پاسخ به اینکه پس اشک‌های بهزادی به همین دلیل بود که اعتقاد داشت باید در مسابقه می‌ماند، توضیح داد: بله، ما واقعا سال‌ها برای این لحظه تلاش کردیم. برای ما این نتیجه سخت بود.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم