به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، هفته هشتم لالیگا شب گذشته (جمعه) با انجام یک بازی در ورزشگاه المپیک بارسلونا میان تیم‌های بارسلونا و سویا آغاز شد که این بازی را تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر برد. تلاش‌های سویا برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل حملات بارسا تا دقیقه ۷۶ جواب داد تا اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، هفته هشتم لالیگا شب گذشته (جمعه) با انجام یک بازی در ورزشگاه المپیک بارسلونا میان تیم‌های بارسلونا و سویا آغاز شد که این بازی را تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر برد.

تلاش‌های سویا برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل حملات بارسا تا دقیقه ۷۶ جواب داد تا اینکه ستاره نام‌آشنا و کهنه‌کار این تیم سرخیو راموس روی یکی از ارسال‌های تیم میزبان روی دروازه‌ تیم میهمان، برای دفع خطر حاصل از پاس یامال به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و همین گل هم در نهایت باعث دست خالی برگشتن آندلسی‌ها به خانه شد.

با این نتیجه بارسلونا ۲۰ امتیازی شد و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رقیب همشهری خود جیرونا، جای این تیم را موقتاً در صدر جدول لالیگا گرفت. این در حالی است که رئال مادرید هم با دو امتیاز کمتر از هفت بازی در رده سوم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال بارسلونا , تیم فوتبال سویا اسپانیا ,
سرخیو راموس به اشتباه دروازه سویا را باز کرد

در ادامه بازی‌های هفته هشتم لالیگا، امروز چهار مسابقه برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

ختافه – ویارئال، ساعت ۱۵:۳۰
رایووایکانو – مایورکا، ساعت ۱۷:۴۵
جیرونا – رئال مادرید، ساعت ۲۰:۰۰
سوسیه‌داد – اتلتیکو بیلبائو، ساعت ۲۲:۳۰

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم