استقلال بابت سیلوا به CAS اعتراض می‌کند
استقلال بابت سیلوا به CAS اعتراض می‌کند

باشگاه استقلال قصد دارد تا برای کاهش محکومیت در پرونده سیلوا، به دادگاه عالی ورزش شکایت کند.

 صبح امروز خبر محکومیت استقلال در پرونده شکایت رافائل سیلوا رسانه ای شد. مدافع برزیلی خواستار دریافت تمامی مبلغ ۵۰۰ هزار دلار قرارداد سال دومش شده و ۳۰۰ هزار دلار نیز از سال قبل طلب دارد تا آبی‌ها در مجموع باید ۸۰۰ هزار دلار به این بازیکن بپردازند.

داستان از این قرار است که سیلوا در نیم فصل دوم لیگ قبل و پس از ارسال دو نوتیس بابت عدم دریافت حقوق و دستمزدش، پس از آخرین دیدار استقلال برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی، قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد که این موضوع در آن زمان رسانه‌ای نشد.

به گزارش زیر نویس ،به همین دلیل، سیلوا از حضور در تمرینات ابتدای فصل استقلال سر باز زد و تمایلی به بازگشت نداشت تا بتواند از طریق مجاری قانونی، طلبش را از این تیم بگیرد.

دلیل عدم بازگشت سیلوا به استقلال، بدقولی‌های صورت گرفته در زمان مدیریت‌های قبلی بود و این بازیکن تصمیم گرفت تا برای دریافت تمامی ۵۰۰ هزار دلار از قرارداد سال دومش، خانه‌نشینی را به عقد قرارداد با تیم دیگری ترجیح دهد.

البته باشگاه استقلال درخواست گرندز یا جزئیات رأی صادره را داده تا پس از آن به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کند و بتواند از میزان مبلغ اعلام شده، بکاهد.

 منبع :ورزش ۳