به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امید عباس‌نیک مربی تیم ملی پارادوومیدانی در خصوص بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: تیم ملی دو ومیدانی اعزامی به هانگژو، ورزشکاران با سابقه‌ای مانند احسان حدادی و فرزانه فصیحی دارد وامیدوارم که نتیجه‌ لازم را بگیرند، اما فارغ از این ماجرا هر نتیجه‌ای که بگیرند حاصل عملکرد فدراسیون […]

عباس‌نیک: هر نتیجه‌ای حاصل عملکرد فرداسیون قبل است/ در ایران درگیر مشکلات پیش پا افتاده با فدراسیون هستیم
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امید عباس‌نیک مربی تیم ملی پارادوومیدانی در خصوص بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: تیم ملی دو ومیدانی اعزامی به هانگژو، ورزشکاران با سابقه‌ای مانند احسان حدادی و فرزانه فصیحی دارد وامیدوارم که نتیجه‌ لازم را بگیرند، اما فارغ از این ماجرا هر نتیجه‌ای که بگیرند حاصل عملکرد فدراسیون قبل است؛ به همین منظور، اگر مدالی گرفته شود یا خیر، همه‌ی این‌ها برمی‌گردد به فدراسیون دو ومیدانی که در گذشته کار کرده است. با توجه به آماری که مشاهده می‌کنیم و بر اساس صحبت‌های خود ورزشکاران، فدراسیون قبل که در راس آن هاشم صیامی بود، به صورت گلخانه‌ای اداره می‌شد و ورزشکاران رضایت کافی را نداشتند و از اساتید به صورت درست استفاده نمی‌شد؛ و خیلی از ورزشکاران که تازه اضافه شده بودند را به دلیل سو مدیریت از دست داد.

وی ادامه داد: هر فرد نخبه‌ای که وارد فدراسیون می‌شد بعد از یک مدت انگیزه خود را از دست می‌داد و فدراسیون از افراد کارامد تهی شد و متاسفانه دو و میدانی تا آنجایی پیش رفت که ناهماهنگی خیلی زیادی بوجود آمد.

عباس نیک به اختلاف نظر صیامی با وی اشاره کرد: ورزشکار تحت نظرم، کسی بود که به ارتفاع ۵ متر پرید و باید حتما به مسابقات کشور‌های اسلامی که در قونیه اعزام می‌شد. به دلیل همین اختلاف نظر از اعزام این ورزشکار جلوگیری کرد.

امید عباس‌نیک درباره سطح مسابقات آسیایی عنوان کرد: با توجه به این که مسابقاتی آسیایی هانگژو اولین دوره از این رقابت‌ها در پسا کرونا است، تمام تیم‌ها قوی ظاهر شده‌اند. رنکینگ این مسابقات که نمونه کوچک شده المپیک است گفته ام را تایید میکند، و نشان می‌دهد با تعویق این بازی‌ها، تمام تیم‌ها با برنامه منظم و اردو‌های با کیفیت خود را برای این رقابت‌ها آماده کرده‌اند. اما در ایران درگیر مشکلات پیش پا افتاده با فدراسیون هستیم که به تدریج جایگاه این فدراسیون که زمانی در بازی‌های آسیایی جزو پر مدال‌ها بود، از دست برود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا