به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی ۴ بر صفر اینتر مقابل سالرنیتانا در هفته هفتم سری A و بازگشت مردانش به صدر جدول از لائوتارو مارتینس به طور ویژه تمجید کرد. با توجه به اینکه اینتر این هفته باید دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را انجام دهد […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی ۴ بر صفر اینتر مقابل سالرنیتانا در هفته هفتم سری A و بازگشت مردانش به صدر جدول از لائوتارو مارتینس به طور ویژه تمجید کرد.

با توجه به اینکه اینتر این هفته باید دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را انجام دهد و تعدادی از بازیکنان این تیم هم مصدوم هستند، اینزاگی مجبور شد به تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش از جمله مارتینس و هنریک مخیتاریان استراحت بدهد و به همین دلیل آنها را برای مصاف با سالرنیتانا در ترکیب اصلی قرار نداد. با این حال پس از گره خوردن کار تیم میهمان تا دقیقه ۵۳، او به ناچار مارتینس را به میدان فرستاد و او به اولین بازیکن تاریخ سری A‌ تبدیل شد که به عنوان یار تعویضی به میدان می‌رود و ۴ گل می‌زند.

 

اینزاگی در این باره گفت: این پیروزی بسیار مهمی است. ما در نیمه نخست کلی موقعیت ایجاد کردیم و به نظرم باید گل می‌زدیم. در نیمه دوم در حرکات بدون توپ‌مان پیشرفت کردیم اما می‌دانستیم سالرنیتانا تیمی است که پتانسیل به دردسر انداختن هر حریفی را دارد به خصوص اگر در خانه خودش بازی کند. فقط یک روز و نیم وقت داشتیم که برای این بازی آماده شویم و بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را برای بردن بازی در نیمه اول انجام دادند و به محض اینکه اولین گل زده شد، کارمان بسیار آسان‌تر شد.

اینزاگی درباره آمار فوق‌العاده مارتینس که بهترین شروع دوران بازیگری‌اش را با ثبت ۹ گل در ۷ هفته نخست فصل جاری تجربه است، تأکید کرد: شروع او استثنایی بوده است اما در دو سالی که من اینجا حضور داشته‌ام، او همیشه بازیکنی با ثبات بوده است. امشب می‌خواستم به او کمی استراحت بدهم. او رهبر و کاپیتان تیم ماست و باید به همین شکل به کارش ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم