عجیب‌ترین تصمیم عمربهروز عطایی در والیبال  انتخابی المپیک
عجیب‌ترین تصمیم عمربهروز عطایی در والیبال  انتخابی المپیک

بهروز عطایی در جریان دیدار برابر آلمان یک تصمیم غیر منتظره و عجیب گرفت.

 تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در انتخابی المپیک طبق پیش بینی ها برابر تیم ملی والیبال آلمان با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا خیلی زود اوضاع برای شاگردان عطایی وخیم شود.

در این بازی اما یک کار  عجیب توسط بهروز انجام شد. او در اواسط ست چهارم در حالی که امین اسماعیل نژاد قطر پاسور تیم بود با جا به جایی او با پوریا حسین خانزاده دریافت کننده همه را غافلگیر کرد.

این تعویض عجیب که در والیبال حال حاضر دنیا بسیار کم انجام می‌شود نه تنها جواب نداد که وضعیت تیم را در ست چهارم بدتر کرد و از همان لحظه تعویض کار برای ایران تمام شد.

به گزارش زیر نویس ،باید دید دلیل این تعویض عجیب بهروز عطایی چه بوده است، در حالی که صابر کاظمی روی نیمکت حضور داشت. اگر او دچار مصدومیت نشده باید گفت بهروز عطایی یکی از عجیب‌ترین تعویض ها را انجام داد که در نوع خود باورنکردنی بود.

1933637

آخرین باری که چنین اتفاقی افتاد به مسابقات انتخابی المپیک لندن در ژاپن برمی‌گردد؛ جایی که امیر غفور در مسابقات مصدوم شد و رضا قرا نتوانست رضایت ولاسکو را در میدان جلب کند و فرهاد قائمی دریافت کننده برای چند بازی به پست قطر پاسور رفت.

تیم ملی والیبال ایران با این شکست دوباره به رتبه یازدهم رنکینگ جهانی بازگشت و باید دید در ادامه مسابقات انتخابی المپیک چه سرنوشت در انتظار شاگردان بهروز عطایی خواهد بود.

1933638

منبع :ورزش ۳