به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جمیل لطف الله نسبی پس از کسب مدال برنز تیم دوبل برادران عالمیان در بازی های آسیایی اظهار داشت: بازی یک مقدار  تحت تاثیر فضای سالن بود. بچه های ما عادت نداشتند که مقابل ۶ هزار تماشاگر بازی کنند و فضای سنگینی بود. در گیم چهارم بیشتر به […]

لطف الله نسبی: بازی تحت تاثیر فضای سالن بود/ دقت و کم اشتباه بودن لازمه برد چین
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جمیل لطف الله نسبی پس از کسب مدال برنز تیم دوبل برادران عالمیان در بازی های آسیایی اظهار داشت: بازی یک مقدار  تحت تاثیر فضای سالن بود. بچه های ما عادت نداشتند که مقابل ۶ هزار تماشاگر بازی کنند و فضای سنگینی بود. در گیم چهارم بیشتر به فضا عادت کردند و توانستند خودشان را پیدا کنند و یک مقدار رقابت نزدیک تر جلو رفت. 

وی ادامه داد: اگر می خواهید مقابل چین پیروز شوید، باید خیلی صحیح و کم اشتباه بازی کنید، چون بازیکنانی نیستند که به راحتی امتیاز بدهند. تیم بسیار قدرتمندی هستند و سرعت بازی‌شان بسیار بالاست و بچه های ما در بیشتر مواقع از سرعت چین عقب می‌ماندند. از سوی دیگر خطاهای غیر اجباری در بازی نوشاد و نیما وجود داشت، در حالی که فشاری رویشان نبود. وقتی اینطور بازی کنید، امیدی هم به پیروزی وجود ندارد. 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان مربی اختلاف سطح بچه های خودمان را با نفرات برتر دنیا را بهتر درک می‌کنم. امیدوارم با برنامه ریزی بهتر این فاصله را کمتر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا