به گزارش گروه بین‌الملل پایگاه خبری زیرنویس، منابع خبری اعلام کردند که صبح امروز یکشنبه صدای انفجاری شدید در شهر آنکارا و نزدیکی وزارت کشور و ساختمان پارلمان ترکیه به گوش رسیده است. پس از آن نیز صدای تیراندازی به گوش اهالی منطقه رسیده است.       .   .   در ابتدای ماجرا، صنایع […]

به گزارش گروه بین‌الملل پایگاه خبری زیرنویس، منابع خبری اعلام کردند که صبح امروز یکشنبه صدای انفجاری شدید در شهر آنکارا و نزدیکی وزارت کشور و ساختمان پارلمان ترکیه به گوش رسیده است.

پس از آن نیز صدای تیراندازی به گوش اهالی منطقه رسیده است.

 

 

 

.

 

.

 

در ابتدای ماجرا، صنایع هوا و فضای ترکیه اعلام کرده بود که صدای انفجار به‌گوش‌رسیده مربوط به تست جنگنده‌های اف۱۶ است که در حال به‌روزرسانی هستند.

منطقه مذکور در زمان حاضر تحت کنترل نیروهای امنیتی در آمده است.

کشور ترکیه , کشور ترکیه ,

کشور ترکیه ,

منابع محلی اعلام کردند که این یک مهاجم مسلح در منطقه حضور داشته که با نیروهای امنیتی درگیر شده است. آمبولانس‌ها به‌سمت محل تیراندازی در حرکتند.

در همین حال علی یرلی کایا در توییتی با اشاره به حادثه امروز و تروریستی بودن آن نوشت: صبح امروز ساعت ۹:۳۰ دقیقه دو تروریست به وزارت کشور ترکیه حمله کردند که یکی از آنها در ورودی ساختمان، خود را منفجر کرد، تروریست دیگر در درگیری با نیروهای امنیتی وزارت کشور از پای در آمده است. دو نفر از نیروهای امنیتی کشورمان به‌صورت جزئی مجروح شده‌اند. تا کشته شدن آخرین تروریست مبارزه‌مان بی‌امان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/+

منبع خبر: تسنیـم