به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، وحید امیری در نشست خبری قبل از دیدار با الدحیل قطر در هفته دوم ابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با اتفاقاتی که در بازی با النصر رخ داد، شاید بگویم خیلی چیز‌ها علیه ما بود که نتوانستیم امتیاز‌های کافی را بگیریم، اما در ۱۰ روز گذشته تمرین […]

امیری: مشکلات باعث قدرتمند شدن پرسپولیس می‌شود
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، وحید امیری در نشست خبری قبل از دیدار با الدحیل قطر در هفته دوم ابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با اتفاقاتی که در بازی با النصر رخ داد، شاید بگویم خیلی چیز‌ها علیه ما بود که نتوانستیم امتیاز‌های کافی را بگیریم، اما در ۱۰ روز گذشته تمرین خوبی داشتیم و به مرز آمادگی رسیدیم. اتحادی در تیم ماست و آمده‌ایم که اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه می‌دانیم الدحیل تیمی است که از نظر بازیکن و امکانات در سطح بالایی است، ولی ما هم پرسپولیس هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا نشان داده‌ایم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

امیر خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که در حال حاضر داریم این است که متاسفانه در شرایط بازی نیستیم، اما این مشکلات باعث می‌شود که پرسپولیس قدرتمندتر شود و با شور و هیجان بیشتری به مسابقات وارد شود. قطعا فردا یک بازی خوب را می‌بینیم و امیدوارم نتیجه برای ما خوب باشد و با موفقیت و سه امتیاز توام شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا