به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، اسماعیل محمد در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الدحیل قطر مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: همه می‌دانند لیگ قهرمانان آسیا چقدر برای الدحیل مهم است. این تورنمنت برای ما نسبت به بقیه مسابقات اولویت دارد و کنار هم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. ما و برادران‌مان در تیم السد، […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، اسماعیل محمد در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الدحیل قطر مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: همه می‌دانند لیگ قهرمانان آسیا چقدر برای الدحیل مهم است. این تورنمنت برای ما نسبت به بقیه مسابقات اولویت دارد و کنار هم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. ما و برادران‌مان در تیم السد، نماینده قطر هستیم و به حمایت هواداران نیاز داریم.

وی با اشاره به تساوی صفر – صفر شاگردان هرنان کرسپو مقابل استقلال تاجیکستان خاطرنشان کرد: دو امتیاز در بازی قبلی از دست دادیم و این مسئله را باید در همین دیدار جبران کنیم. امیدواریم به گونه‌ای بازی کنیم که مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم. این اولین بازی خانگی ماست و از ارزش و اهمیت این مسابقه مطلع هستیم.

هافبک الدحیل با اشاره به ساز و کار راهیابی تیم‌ها به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تغییر سیستم بازی‌ها و اینکه تنها سه تیم از پنج تیم برتر گروه‌ها (در هر منطقه) به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود می‌کنند، باعث شده تا تفاوتی میان دیدارهای خانگی و خارج از خانه وجود نداشته باشد. آغاز خوبی در لیگ قهرمانان نداشتیم، اما هنوز شانس صعود به مرحله بعدی را داریم. حالا چاره‌ای جز پیروزی در بازی پیش رو نداریم و تمام تلاش خود را برای بردن خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم