واکنش نیمار به چمن آزادی: این امکان ندارد!
واکنش نیمار به چمن آزادی: این امکان ندارد!

فوق ستاره برزیلی الهلال نحوه ترمیم چمن ورزشگاه آزادی را باورنکردنی توصیف کرد.

،صبح امروز ویدیویی در فضای مجازی و رسانه‌های ورزشی ایران با موضوع ترمیم سنتی چمن ورزشگاه آزادی منتشر شد که طی آن کارگران با گره‌زنی چمن در نقاط خالی و همچنین جابجایی تکه‌ای بخش‌های نامساعد چمن، سعی در بهبود کیفیت چمن ورزشگاه آزادی داشتند.

1933952

اتفاقی که بازتاب زیادی در رسانه‌های بین‌المللی هم داشت و حتی صفحه رسمی لیگ برتر فوتبال عربستان هم این ویدیو را پوشش داد و در خصوص آن نوشت: «ورزشگاه آزادی که سه‌شنبه میزبان بازی نساجی و الهلال است؛ فاجعه‌آمیز»

1933951

انتشار این ویدیو در حساب کاربری این نهاد در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) واکنش جالب و البته تامل‌برانگیز نیمار را در پی داشت. فوق‌ستاره برزیلی الهلال که سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی به همراه سایر ستاره‌های بیبن‌المللی این تیم به مصاف نساجی خواهد رفت، در واکنش به این ویدیو با استفاده از اموجی خنده نوشت: «این امکان ندارد.»

1933954

نکته عجیب اینجاست که چرا به این شکل چمن ورزشگاه آزادی مورد ترمیم قرار گرفته و اگر مسئولان امر مجبور به انجام این کار بودند، چرا اجازه داده شده چنین ویدئویی انتشار پیدا کند که مورد انتقاد و تمسخر رسانه‌های خارجی و ستاره‌های الهلال قرار بگیرد.

1933953
نکته عجیب اینجاست که توئیت تمسخرآمیز و انتقادی نیمار نسبت به چمن ورزشگاه آزادی، در فاصله حدود ۴۰ دقیقه، بیش از ۳۵۸ هزار بازدید داشته و علاوه بر آن، بیش از هزار کامنت گرفته و ۳ هزار نفر آن را لایک و هزار نفر آن را بازنشر کرده‌اند.

حالا باید دید در ساعات آینده و منتهی به بازی به خصوص با حضور بازیکنان و اعضای این تیم در ورزشگاه آزادی دامنه واکنش‌ها به وضعیت بد چمن این ورزشگاه چه ابعادی پیدا خواهد کرد.