به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما در مقابل الاتحاد نماینده ایران هستیم و امیدوارم بتوانیم لبخند به لب مردم ایران بیاوریم. انتظارمان این است که برای بازی فردا ورزشگاه پر از تماشاگر باشد و […]

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما در مقابل الاتحاد نماینده ایران هستیم و امیدوارم بتوانیم لبخند به لب مردم ایران بیاوریم. انتظارمان این است که برای بازی فردا ورزشگاه پر از تماشاگر باشد و آن نفراتی هم که نتوانستند به استادیوم بیایند از گیرنده‌های خود شاهد یک بازی زیبا باشند.

او ادامه داد: تمرکز خود را برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌ایم. از اینکه می‌توانیم با یک کشور دیگر رابطه دوستانه داشته باشیم بسیار خوشحال هستم. مربی الاتحاد را سالیان بسیار است که می‌شناسم و او نه تنها یک مربی خوب است بلکه یک انسان خارق العاده است. او اینجا آمده و با الاتحاد می‌خواهد مقابل ما بازی کند. به او خوشامد می گویم. ما در ترکیب خود ستارگانی داریم از جمله پیام نیازمند، که بازیکن ملی و با تجربه‌ای است و سابقه بازی در پرتغال را دارد.

مورایس افزود: فردا با ۱۱ بازیکن پا به زمین مسابقه می‌گذاریم و اگر این نفرات نبودند، نمی‌توانستیم رقابت را پیش ببریم. امیدوارم چیزهایی که خوب پیش نرفته خوب پیش برود.

منبع: مهر