به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هادی چوپان چند هفته زودتر از شروع مسابقه مسترالمپیا ۲۰۲۳ راهی آمریکا شده است و پس از قهرمانی سال گذشته امسال هم نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در مسترالمپیا به شمار می‌رود.  گرگ پارسی در آمریکا با یکی از اسطوره‌های این رشته ملاقات گرمی داشته و دقایقی […]

«گاو نر» در آغوش گرگ پارسی / وینکلار هلندی: دیدار با یک قهرمان همیشه خوب است+فیلم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هادی چوپان چند هفته زودتر از شروع مسابقه مسترالمپیا ۲۰۲۳ راهی آمریکا شده است و پس از قهرمانی سال گذشته امسال هم نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در مسترالمپیا به شمار می‌رود.

 گرگ پارسی در آمریکا با یکی از اسطوره‌های این رشته ملاقات گرمی داشته و دقایقی را با این ورزشکار مطرح درباره نکات ضعف و قوت خودشان بحث می‌کند. چوپان نیز در این ملاقات رولی وینکلار را در آغوش می‌گیرد و روی هوا می‌چرخاند. 

رولی وینکلار هلندی ملقب به «گاو نر» یکی از چهره‌های پرافتخار بدنسازی که مقام‌های بسیاری در ادوار مختلف مسترالمپیا کسب کرده ملاقات اخیرش با هادی چوپان را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و زیر آن نوشته است: دیدار با یک قهرمان همیشه خوب است… این دستاوردها را بررسی کنید و ببینید آیا او می‌تواند نکاتی را برای رسیدن به سطح بعدی دریافت کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا