به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسن هاشم نیا در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی احدی از قاچاقچیان مواد مخدر به هویت معلوم که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده فعالیت دارد، باعث شد موضوع در دستور کار مأموران مبارزه […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسن هاشم نیا در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی احدی از قاچاقچیان مواد مخدر به هویت معلوم که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده فعالیت دارد، باعث شد موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گیرد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم در استان یزد زندانی رأی باز بوده که با تمرکز اطلاعاتی بر روی نامبرده یک دستگاه خودروی سواری تیبا از وی شناسایی و در هنگام انتقال محموله مواد مخدر متوقف شد.

سرهنگ هاشم نیا ادامه داد: در بازرسی از داخل خودروی موصوف، در جاساز تعبیه شده در کف خودرو، تعداد ۳۷ بسته مواد مخدر به وزن ۱۷ کیلو و ۸۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: مهر