به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری زیرنویس، امید فرخزاد؛ برگزیده پنجمین دوره جایزه مصطفی امشب در مراسم اختتامیه این جایزه عنوان کرد: مفتخرم که یکی از برگزیدگان جایزه در سال ۲۰۱۳ هستم؛ این جایزه نمایانگر همکاری در علم و رشته پزشکی برای ساختن جهانی بهتر است. وی با تأکید بر‌اینکه نباید علم و دانش مرز […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری زیرنویس، امید فرخزاد؛ برگزیده پنجمین دوره جایزه مصطفی امشب در مراسم اختتامیه این جایزه عنوان کرد: مفتخرم که یکی از برگزیدگان جایزه در سال ۲۰۱۳ هستم؛ این جایزه نمایانگر همکاری در علم و رشته پزشکی برای ساختن جهانی بهتر است.

وی با تأکید بر‌اینکه نباید علم و دانش مرز جغرافیایی داشته باشد، گفت: در دوران گذشته دانشمندان از نقاط دنیا با یکدیگر همکاری و در توسعه علم نقش آفرینی کردند. به گفته وی، تصمیم گرفتم به صورت‌نمادین این جایزه را با دانشجویان دکتری به اشتراک بگذارم.

وی گفت: من‌ در تهران به دنیا آمدم و در خانواده ای بزرگ شدم که تحصیلات در آن خصوصا برای پدرم اهمیت داشت. وی در تحقیقات علمی و پزشکی من تأثیر شگرفی داشته است.

وی گفت: جایزه مصطفی نماد دستاورد علمی است که قسمت معنوی آنرا به مردم و پدرم سرهنگ علی فرخ زاد تقدیم می‌کنم. همچنین قسمت مادی جایزه را برای ایجاد یک جایزه جدید و در راستای ارج‌نهادن به دانشمندان جوان مجدداً به جایزه مصطفی اهدا میکنم. 

فرخ زاد در ادامه گفت: از جایزه مصطفی به خاطر انتخاب کارهای تحقیقاتی تشکر‌ می‌کنم؛ همچنین از خانواده و پروفسور‌لنگر، دانشجویان فوق دکترا تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم