طلا و سکه بخریم یا نخریم؟
طلا و سکه بخریم یا نخریم؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: نوسان ۲ تا ۵ درصدی قیمت طلا و سکه در این بازار طبیعی است و خریداران منتظر کاهش یا افزایش شدید قیمت در این بازار نباشند.

نادر بذرافشان با اشاره به نوسان قیمت این کالا در روزهای گذشته گفت: نوسان ۲ تا ۵ درصدی قیمت طلا و سکه همواره یکی از ویژگی‌های بازار طلاست.

به گزارش زیرنویس، به گفته وی، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار از ابتدای سال تاکنون از ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید از ۳۱ میلیون تومان تا ۳۳ میلیون تومان در نوسان بوده است.

بازار طلا و سکه  دیگر روند کاهشی یا افزایشی شدید ندارد

بذرافشان افزود: به نظر می‌رسد بازار دیگر روند کاهشی یا افزایشی شدید نداشته باشد، زیرا نوسان ۲ تا ۵ درصدی طلا و سکه را در یک ماه و نیم گذشته تجربه کرده است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: نوسان قیمت ارز، کاهش تقاضا و نوسان قیمت اونس طلا از دلایل افت یا افزایش قیمت طلا در روزهای گذشته بوده است.

وی با تأکید بر اینکه احتمال نوسان شدید بازار طلا و سکه در روزهای پیش‌رو کم است، گفت: با توجه به اینکه بازار طلا از ابتدای سال با ثبات نسبی خوبی همراه بوده، به مردم پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید طلا و سکه دارند خرید خود را با خیال راحت انجام دهند و منتظر کاهش قیمت بیشتر این کالا نباشند.

منبع: خبرآنلاین