هرنان کرسپو :تیم ما در هیچ جلسه تمرینی از ابتدای فصل کامل نبود/ کار برای صعود سخت شده است
هرنان کرسپو :تیم ما در هیچ جلسه تمرینی از ابتدای فصل کامل نبود/ کار برای صعود سخت شده است

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر پس از دیدار تیم فوتبال الدحیل مقابل پرسپولیس ایران که به شکست یک بر صفر نماینده قطر انجامید، گفت: از این نتیجه ناراحت هستم و به همین خاطر عذرخواهی می‌کنم. الدحیل بازی خوبی ارائه نکرد و نتیجه بازی هم به سودمان رقم نخورد.

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هرنان کرسپو در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال الدحیل مقابل پرسپولیس ایران که به شکست یک بر صفر نماینده قطر انجامید، اظهار داشت: از این نتیجه ناراحت هستم و به همین خاطر عذرخواهی می‌کنم. الدحیل بازی خوبی ارائه نکرد و نتیجه بازی هم به سودمان رقم نخورد.

وی با اشاره به مصدومیت متوالی شاگردانش خاطر نشان کرد: بازیکنان زیادی را از ابتدای فصل از دست داده‌ایم. مقابل پرسپولیس بد بازی کردیم و الدحیل مشکلات زیادی در این مسابقه داشت. تیم ما در هیچ جلسه تمرینی از ابتدای فصل کامل نبود. برای چالش‌هایی که با آن مواجه شده‌ایم، دنبال راه حل هستیم و دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به ما زمان کافی نمی‌دهد.

سرمربی الدحیل در مورد کار دشوار این تیم برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هدف من و تیم الدحیل این است که همیشه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. با این حال مرحله گروهی هنوز به پایان نرسیده است و چهار بازی دیگر پیش رو داریم. می‌توانیم از دور گروهی صعود کنیم، اما کارمان سخت شده است و همه بازیکنان در این مسابقات باید تمام تلاش خود را کنند.
منبع: ایسـنا