در رای اعلام شده از سوی فیفا درباره مدافع برزیلی استقلال ۳۰۰ هزار دلار بابت فصل گذشته است و ۵۰۰ هزار دلار برای این فصل. رافا برای اینکه پول این فصل را هم دریافت کند، به تیمی ملحق نشده است. استقلال بعد از دریافت این رای به آن اعتراض زده است و احتمالا پرونده برای […]

- استقلال در این پرونده هم بازنده می‌شود

در رای اعلام شده از سوی فیفا درباره مدافع برزیلی استقلال ۳۰۰ هزار دلار بابت فصل گذشته است و ۵۰۰ هزار دلار برای این فصل. رافا برای اینکه پول این فصل را هم دریافت کند، به تیمی ملحق نشده است.

استقلال بعد از دریافت این رای به آن اعتراض زده است و احتمالا پرونده برای رسیدگی نهایی چند ماهی طول خواهد کشید و راهی دادگاه بین المللی ورزش خواهد شد.

جالب است بدانید با وجود شکایت باشگاه استقلال به رای صادره از سوی شورای حل اختلاف فیفا مدیر عامل باشگاه استقلال حق را به بازیکن برزیلی داد.

علی خطیر در مورد پرونده رافا می گوید: همه ما می دانیم. فکر کنم در ده کوره های ایران هم همه می دانند اگر یک بازیکن یا مربی خارجی دارید، ۲ ماه حقوقش را ندهید می تواند نوتیس بدهد، بعد از ۱۰روز قراردادش را فسخ کند و به مقدار تمام دوره قراردادش خسارت بگیرد. با اینکه باشگاه های ایرانی بابت تهیه منابع ارزی و پرداخت پول در معذوریت هستند ولی یک سو مدیریت بزرگ است.

با توضیحات ارایه شده از سوی علی خطیر که به حقوق بین المللی ورزش کاملا آشناست، باید گفت استقلال در این پرونده هم بازنده می شود.

منبع: خبـر ورزشی