نشریه اسپانیایی مارکا با انتشار گزارشی به اتفاقات ورزشگاه آزادی و درخشش نیمار در ترکیب الهلال مقابل نساجی در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

 

در دیداری از گروه D لیگ قهرمانان آسیا، نیمار ستاره برزیلی همراه الهلال عربستان مقابل نساجی ایران به برتری ۳-۰ رسیدند و در ورزشگاه آزادی بازیکن جدید سعودی‌ها برای نخستین مرتبه گل زد.

در این بازی پربرخورد که یک بازیکن از هر تیم هم اخراج شد، نیمار گل سرسبد بازی بود و جدای از حواشی و خطاهای پرتعداد، کارش را به خوبی انجام داد.

در همین راستا نشریه اسپانیایی «مارکا» گزارشی منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است: نیمار که در این بازی در ترکیب اصلی الهلال به میدان رفت گل دوم این تیم را به زیبایی به ثمر رساند. روزنامه مارکا به درخشش نیمار در این بازی واکنش نشان داد و نوشت: نیمار جدای از هیاهوی ورزشگاه و سکوها در ایران درخشید و نخستین گلش را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند. این نخستین گل نیمار با پیراهن الهلال بود که البته یک رکورد را برای او به دنبال داشت. نیمار به نخستین بازیکن در تاریخ تبدیل شد که توانسته در سه رقابت بزرگ لیگ قهرمانان اروپا، جام لیبرتادورس و لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کند. او پیش از این قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام لیبرتادورس را به دست آورده است و امیدوار است که با الهلال هم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.

منبع: خبـر ورزشی