به گزارش زیرنویس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر محمدرضا سعیدی را به عنوان سرپرست مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد. در این حکم خطاب به دکتر محمدرضا سعیدی آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به موجب این حکم […]

به گزارش زیرنویس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر محمدرضا سعیدی را به عنوان سرپرست مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در این حکم خطاب به دکتر محمدرضا سعیدی آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مرکز گزینش» منصوب می شوید.

بهبود و تسهیل در فرآیندها براساس مأموریت ویژه دانشگاه مبنی بر بکارگیری و ارتقای افراد متدین و انقلابی در ارکان و اجزای دانشگاه از ضرورت‌های این دوره است. توفیق روزافزون جنابعالی در انجام شایسته مأموریت‌های محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.»

دکتر محمدرضا سعیدی با دارا بودن مدرک دکتری مدیریت انتقال، سوابقی از جمله مدیر صلاحیت‌های حرفه‌ای مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی و قائم مقام مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر سعید ملماسی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال منصوب کرد.

در این حکم خطاب به دکتر سعید ملماسی آمده است: «بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال» منصوب می شوید.

از جناب‌عالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.»

دکتر سعید ملماسی دارای مدرک دکتری تخصصی ارزیابی آمایش و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است که پیش از این معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بوده است.

طهرانچی در نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش های دکتر عباس گوهری سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال قدردانی کرد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی، دکتر سعید رازقی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر منصوب کرده است.

در این حکم خطاب به دکتر سعید رازقی آمده است: «با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحدهای دانشگاهی براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید.

۱ـ استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه

۲ـ ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین

۳ـ ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح پایش آزاد

۴ـ ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی نظام چابک اداری و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاه و ذی‌نفعان آن

۵ـ افزایش بهره‌وری همه عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری فناورانه و اشتغال دانش بنیان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه

۶ـ صیانت از دارایی ها و سرمایه‌های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت و کاهش هزینه های غیرضرور با تأکید بر استفاده از کالاهای ایرانی به منظور تقویت و حمایت از تولیدات داخلی

۷ـ هدایت و هماهنگی یکپارچه بین واحدهای زیرمجموعه استان در چارچوب رسالت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استان و نظارت بر حسن اجرای امور در این واحدها

۸ـ تعامل مؤثر و الهام بخش با هیأت امناء و مسئولان استانی و کمک در جهت توسعه هوشمند منطقه‌ای در استان مبتنی بر طرح آمایش دانشگاه

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.»

دکتر سعید رازقی با دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری مدیریت تولید و عملیات، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز است که پیش از این معاون آموزشی و همچنین رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بوده است.

طهرانچی طی نامه ای جداگانه از زحمات دکتر سروش حیدری سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: مـهر