تازه‌ترین خبر درباره مهندسی معکوس تسلا در ایران
تازه‌ترین خبر درباره مهندسی معکوس تسلا در ایران

چندی پیش گفت‌وگویی از روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در برنامه «بی‌واسطه» در فضای مجازی پخش شد که مربوط به مهندسی معکوس خودروهای برقی تسلا در ایران بود. او صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد در حیاط دولت، توضیحات دقیق‌تری در خصوص این فرایند داد و گفت: از سال ۹۷ […]

- تازه‌ترین خبر درباره مهندسی معکوس تسلا در ایران

چندی پیش گفت‌وگویی از روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در برنامه «بی‌واسطه» در فضای مجازی پخش شد که مربوط به مهندسی معکوس خودروهای برقی تسلا در ایران بود.

او صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد در حیاط دولت، توضیحات دقیق‌تری در خصوص این فرایند داد و گفت: از سال ۹۷ این خودروها وارد کشور شدند و از همان سال روند مهندسی معکوس آن‌ها آغاز شد.

دهقانی تصریح کرد: روی خودروی برقی تارا که سامانه‌های آن بر مبنای طراحی ایرانی است، حدود ۵ سال است که کار می‌شود و توانایی پیمایش ۴۰۰ کیلومتر را دارد و امیدواریم بتوانیم پلتفرهم‌های برقی را روی خودروهای دیگر نیز پیاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تأکید کرد: کپی کردن یک محصول اشکال دارد، اما موضوع مهندسی معکوس یکی از اصول و روش‌های مهندسی خودرو و همه سیستم‌های دیگر در دنیاست. مهندسی معکوس بسیار طبیعی و جزء حقوق شناخته‌شده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین