شورای جهانی کلیساها در بیت‌المقدس روز سه‌شنبه با انتقاد از سکوت دولت اسرائیل در این زمینه، گفت مسیحیان توسط گروه‌های افراطی اسرائیلی تحت آزار و اذیت قرار گرفته‌اند…. اختصاصی «تابناک با تو»؛ روز دوشنبه این هفته، وقتی مسیحیان حامل صلیب از کلیسایی در منطقه‌ای قدیمی در بیت‌المقدس، خارج می‌شدند، شهرک‌نشینان یهپدی اسرائیلی آب دهان خود […]

شورای جهانی کلیساها در بیت‌المقدس روز سه‌شنبه با انتقاد از سکوت دولت اسرائیل در این زمینه، گفت مسیحیان توسط گروه‌های افراطی اسرائیلی تحت آزار و اذیت قرار گرفته‌اند….

حرکت زشت یهودیان افراطی با توریست‌‌های مسیحیاختصاصی «تابناک با تو»؛ روز دوشنبه این هفته، وقتی مسیحیان حامل صلیب از کلیسایی در منطقه‌ای قدیمی در بیت‌المقدس، خارج می‌شدند، شهرک‌نشینان یهپدی اسرائیلی آب دهان خود را جلوی این مسیحیان روی زمین انداختند و این کار زشت توسط حاضران به صورت ویدئویی مستند شده است. 

آب دهان انداختن اسرائیلی‌ها به توریستها

شورای جهانی کلیساها در بیت‌المقدس روز سه‌شنبه با انتقاد از سکوت دولت اسرائیل در این زمینه، گفت مسیحیان توسط گروه‌های افراطی اسرائیلی تحت آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

یوسف داهر، هماهنگ‌کننده دفتر شورای جهانی کلیساها در بیت‌المقدس، گفت: ما به عنوان مسیحیان و مسیحیت به عنوان یک دین در فلسطین اشغالی، احساس آزار و اذیت می‌کنیم.

+