تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک بود و موفق شد با ارائه یک نمایش خوب با چهار گل حریف خود را شکست بدهد. شجاع خلیل‌زاده پس از این پیروزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم که دست تک تک بازیکنان را می بوسم که در این بازی از جان […]

- انقدر بدنسازی کردیم بدن‌هایمان درد می‌کند

تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک بود و موفق شد با ارائه یک نمایش خوب با چهار گل حریف خود را شکست بدهد. شجاع خلیل‌زاده پس از این پیروزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم که دست تک تک بازیکنان را می بوسم که در این بازی از جان و دل مایه گذاشتند.

او در خصوص درگیری‌هایی که با داور مسابقه داشت، توضیح داد: در بازی پیش می‌آید. خدا را شکر داوری هم خوب بود و یک خسته نباشید هم به تیم داوری می‌گویم. تنش‌ها در بازی‌ها وجود دارد و امیدوارم تیم خوب تراکتور این روند رو به رشد را حفظ کند. این چهارمین برد پیاپی ما بود.

مدافع تراکتور سپس با اشاره به تعطیلات لیگ برتر گفت: این تعطیلات لیگ به ما ضرر می‌زند. ما به قدری بدنسازی کردیم که بدن‌هایمان درد می‌کند. هر بازی مصدوم می‌دهیم و خود من با مصدومیت آمدم و بازی کردم. این تعطیلات باید کمتر باشد. ما اگر می‌خواهیم لیگ و تیم ملی خوبی داشته باشیم، باید پشت هم بازی انجام شود که لیگ پویایی داشته باشیم.

منبع: خبـر ورزشی