به گزارش زیرنویس، پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در حالی رقم خورد که میلاد سرلک به دلیل محرومیت و وحید امیری و مهدی ترابی به دلیل آسیب دیدگی غایب بودند. کادر فنی پرسپولیس ترجیح داد یاسین سلمانی، سروش رفیعی و امید عالیشاه را به ترکیب اضافه کند تا با ترکیبی نسبتا […]

 

به گزارش زیرنویس، پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در حالی رقم خورد که میلاد سرلک به دلیل محرومیت و وحید امیری و مهدی ترابی به دلیل آسیب دیدگی غایب بودند.

کادر فنی پرسپولیس ترجیح داد یاسین سلمانی، سروش رفیعی و امید عالیشاه را به ترکیب اضافه کند تا با ترکیبی نسبتا متفاوت مقابل تیم قدرتمند الدحیل قطر با حضور فلیپ کوتینیو، مایکل الونگا و معز علی قرار بگیرد.

عملکرد مطلوب یاسین سلمانی رضایت کامل یحیی گل محمدی را به همراه داشته است تا حالا تبدیل به هافبک محبوب کادر فنی برای ادامه بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شود.

سلمانی در جریان بازی با الدحیل نه تنها به بهبود عملکرد خط میانی برای ارسال پاس‌های سالم به مقصد کمک کرد بلکه با دوندگی بالای خود باعث فشار روی مدافعان حریف برای بازی‌سازی شد تا کمترین فشار روی دوش مدافعان پرسپولیس برای مهار بازیکنانی همچون کوتینیو و اولونگا بیاید.

سلمانی در حالی به جمع بازیکنان مورد اعتماد گل محمدی اضافه شد که جمع هافبک‌های بازیساز این تیم با حضور نفراتی همچون سرلک، سینا اسدبیگی، رفیعی و ترابی پر تعداد است و یک اشتباه می‌تواند آنها را نیمکت نشین کند.

عملکرد مطلوب سلمانی، رفیعی و عالیشاه کار را برای حضور سایر بازیکنان خط میانی سخت‌تر از گذشته کرد تا شاید تغییرات اساسی در لیست بازیکنان اصلی در ادامه بازی‌ها شکل بگیرد. باید دید گل محمدی در شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر چه ترکیبی را برای تقابل با گل گهر سیرجان انتخاب خواهد کرد.

منبع: مـهر