سکونشینی‌های عیسی آل‌کثیر به دلایل عجیب و نادر از پرسپولیس به سپاهان هم کشیده شد. او که نیمی از مدت قراردادش با پرسپولیس را به دلیل محرومیت و تعلل در جراحی و بیشتر طول کشیدن مصدومیت بیرون نشسته بود، پنج بازی رسمی برگزار شده سپاهان را نیز از دست داد. مسئله سقف قرارداد علاوه بر […]

- استارت دوباره جنجالی‌ترین بازیکن لیگ/ سپاهان یک گلزن دیگر پیدا کرد

سکونشینی‌های عیسی آل‌کثیر به دلایل عجیب و نادر از پرسپولیس به سپاهان هم کشیده شد. او که نیمی از مدت قراردادش با پرسپولیس را به دلیل محرومیت و تعلل در جراحی و بیشتر طول کشیدن مصدومیت بیرون نشسته بود، پنج بازی رسمی برگزار شده سپاهان را نیز از دست داد.

مسئله سقف قرارداد علاوه بر اینکه پس از چند هفته سپاهان را با جریمه شدید مواجه کرد، سبب شد عیسی هم متضرر شود و سرانجام خسته از سکونشینی‌های کلافه کننده، ساعاتی پیش از بازی لغو شده با الاتحاد قراردادش را اصلاح کرد و در لیست سپاهان قرار گرفت.

با این حال بدشانسی این بار در آسیا برای عیسی فردی نبود بلکه اتفاقات عجیب شب بازی با الاتحاد منجر به لغو مسابقه شد تا عیسی آل‌کثیر بازهم در حسرت بازی رسمی برای تیم جدیدش بماند.

تلاش دوباره، کاری است که عیسی در آن استاد شده و حالا خود را برای بازی خانگی با صنعت نفت آبادان آماده می‌کند. این مهاجم جنوبی که در بازی دوستانه مقابل زنیت برای سپاهان گل زده بود حالا خود را برای اولین بازی رسمی با پیراهن زرد آماده می‌کند.

عیسی در تمرین تیمش با همان جدیت همیشگی و البته با روحیه بالاتر تمرین می‌کند و اگر سنگ از آسمان نبارد شاید در همان بازی اول خود برای سپاهان پایش به گلزنی هم باز بشود و سپاهان یک گلزن جدید در لیگ داشته باشد.

منبع: خبـر ورزشی