ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت اظهار کرد: فصل پیش متوجه شدم که صنعت نفت تیمی است که دوست دارد فوتبال بازی کنم و این سنت در آن‌ها نهادینه شده است. من هم از این موضوع استقبال کامل می‌کنم. هیچکدام از بازی‌ها آسان نخواهد بود. ما خودمان را تماما […]

- اولین واکنش مورایس به لغو بازی سپاهان – الاتحاد/ همیشه می‌گویم عدالت با ارزش است

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت اظهار کرد: فصل پیش متوجه شدم که صنعت نفت تیمی است که دوست دارد فوتبال بازی کنم و این سنت در آن‌ها نهادینه شده است. من هم از این موضوع استقبال کامل می‌کنم. هیچکدام از بازی‌ها آسان نخواهد بود. ما خودمان را تماما برای این بازی آماده کردیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

او ادامه داد: امیدواریم که ورزشگاه ما پر شود و ما  هم قول می‌دهیم که نتیجه‌ای کسب کنیم که خوشحال شوند. برای کسب این نتیجه روی حضور تماشاگرانمان حساب می‌کنیم.

مورایس درباره بازگشت روحیه به بازیکنان پس از کسر امتیاز بیان کرد: من هنوز به صورت رسمی درباره کسر امتیاز چیزی نمی‌دانم. همیشه چیزهایی وجود دارد که ممکن است شرایط را سخت کند. روزهای خوب و بد خواهیم داشت و باید تمرکز کنیم.

او در رابطه با اتفاقات بازی با الاتحاد عنوان کرد: همیشه می‌گویم عدالت با ارزش است. ما سعی می‌کنیم که این آموزش‌ها را داشته باشیم. زمانی که انصاف را مدنظر قرار بدهیم، راه‌های مختلفی برای تعریفش وجود دارد. باید تعریف یکسانی از این عدالت داشته باشیم تا به دو طرف آسیب نزند. دوست دارم این عدالت مستقل از اشخاص باشد. در ورزش این مهم است که چطور همدیگر را بفهمیم و دوست داریم بازی خوب و زیبایی داشته باشیم. در پایان بازی هم دوستان خوبی پیدا کرده باشیم نه خلاف این مسئله.

سرمربی سپاهان ادامه داد: در زندگی همیشه اینطور است که فکر می‌کنیم حق با ماست. شاید بر اساس احساسات‌مان باشد اما همیشه اینگونه نیست. هرکدام از ما احساسی داریم و یک جور فکر می‌کنیم. برای طرف مقابل هم این مسئله اتفاق میفتد و طرف مقابل می‌خواهد از حق خودش دفاع کند. مهم این است قصد مثبتی وجود داشته باشد و سعی کنیم با دفاع کردن از حق خودمان به دیگری آسیبی نزنیم. ما انسانیم و می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم. این آسان نیست اما راهی است که باید برویم.

او در رابطه با هواداران تیمش گفت: کسانی که دوست داشتند و نتوانستند بیایند، می‌توانند یک بازی دیگر را از نزدیک تماشا کنند. اگر من بودم، می‌گفتم بازی بعدی را مجانی تماشا کنند. متاسفم که نتوانستیم بازی کنیم. دوست داشتیم بازی با الاتحاد انجام شود اما ممکن نبود. باید سعی کنیم راه حل پیدا کنیم و راه حل باید برای همه باشد نه برای یک طرف.

مورایس درباره تعطیلی‌های مداوم لیگ عنوان کرد: متوجه‌ام که گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که بازی‌ها تعطیل می‌شود. من نمی‌خواهم فقط به خودم فکر کنم و دوست دارم با ذهن بازی صحبت کنم. سازماندهی مسابقات برعهده مسئولان است و من باید درک کنم که چرا این وقفه‌ها به وجود می‌آید. برای بعضی‌ها این وقفه‌ها خوب و برای بعضی‌ها خیر. باید از مسئولان سوال کنید این تعطیلات خوب است یا نه. باید سعی کنیم همه مسائل را خودمان حل کنیم و امیدوارم مشکلات حل شود. نتیجه بازی مربوط به همه چیز است و دنبال این هستیم فوتبال رشد کند. من فقط به خودم فکر نمی‌کنم و دوست دارم همه خوشحال باشند.

منبع: خبـر ورزشی