به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: مهرماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شمس آباد شهرستان ری توسط فردی رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت:کارآگاهان […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: مهرماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شمس آباد شهرستان ری توسط فردی رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت:کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه می باشد.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در ۱۴ مهر ماه مخفیگاه متهم را نیز در شمس آباد ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات  نظامی تقلبی از مخفیگاه وی کشف شده است، گفت: متهم ۳۰ ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۳ فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در آن محدوده اعتراف کرده که جهت شناسایی مالباختگان تحت نظر قرار گرفته است.

منبع خبر: رکنـا