چند وقتی است که کمبود شیر خشک در کشور، برای بسیاری از مصرف‌کنندگان را دچار مشکل کرده و در جدیدترین خبر، خرید این کالای خوراکی در برخی شهرها مشروط شده است! به دنبال کمبود شیرخشک در برخی شهرها بویژه استان‌های مرزی خبرگزاری ایسنا در خبری اعلام کرد که توزیع شیرخشک در داروخانه‌های زاهدان فقط با […]

 چند وقتی است که کمبود شیر خشک در کشور، برای بسیاری از مصرف‌کنندگان را دچار مشکل کرده و در جدیدترین خبر، خرید این کالای خوراکی در برخی شهرها مشروط شده است!

خرید شیرخشک از داروخانه شرطی شد!

به دنبال کمبود شیرخشک در برخی شهرها بویژه استان‌های مرزی خبرگزاری ایسنا در خبری اعلام کرد که توزیع شیرخشک در داروخانه‌های زاهدان فقط با ارائه کد ملی و تاریخ تولد کودک امکانپذیر است!

در بخشی از خبری که این خبرگزاری منتشر کرده به نقل از دکتر مصطفی صالحی زاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمده است:

* از تاریخ ۲۰ مهرماه ارائه کدملی و تاریخ تولد فرزند شیرخوار به داروخانه جهت دریافت شیرخشک الزامی است.

* به منظور مدیریت توزیع شیر خشک و همچنین اطمینان از دسترسی مصرف کنندگان، عرضه شیرخشک معمولی در داروخانه ها فقط با ارائه کد ملی و تاریخ تولد و بر اساس اطلاعات شناسنامه ای کودک، انجام خواهد شد.

* از هم استانی های عزیز درخواست می شود در زمان مراجعه به داروخانه، اطلاعات مربوط به کد ملی و تاریخ تولد کودک را به مسئول فنی داروخانه ارائه دهند تا پس از ثبت اطلاعات در سامانه الکترونیکی مربوطه، شیر خشک در اختیار آنها قرار گیرد.

برترین ها

+