اپل در ۱۸ سپتامبر، iOS ۱۷ را برای عموم کاربرانش منتشر کرد و برخی افراد ماه‌ها منتظر این آپدیت بودند. برخی کاربران حتی اطلاع ندارند آپدیت جدید iOS منتشر شده است و احتمالاً این موضوع برایشان اهمیتی ندارد. نرخ پذیرش iOS ۱۷ در این مرحله از چرخه‌ی انتشارش، کمتر از حد میانگین بوده است که […]

اپل در ۱۸ سپتامبر، iOS ۱۷ را برای عموم کاربرانش منتشر کرد و برخی افراد ماه‌ها منتظر این آپدیت بودند. برخی کاربران حتی اطلاع ندارند آپدیت جدید iOS منتشر شده است و احتمالاً این موضوع برایشان اهمیتی ندارد.

نرخ پذیرش iOS ۱۷ در این مرحله از چرخه‌ی انتشارش، کمتر از حد میانگین بوده است که این آمار شامل آپدیت جزئی iOS ۱۷.۰.۱ و iOS ۱۷.۰.۲ نیز می‌شود.

اپل چند روز قبل نیز آپدیت iOS ۱۷.۰.۳ را برای جلوگیری از داغ‌شدن بیش‌ازحد سری آیفون ۱۵ منتشر کرد. طبق ادعای این شرکت، برنامه‌هایی مثل اینستاگرام باعث بروز مشکل مذکور شده‌اند و البته گوشی‌ جدید این شرکت هنگام شارژ نیز به‌شدت داغ می‌شوند.

اکنون Mixpanel اعلام کرده نزدیک به ۲۳ درصد از آیفون‌های واجدشرایط یکی از نسخه‌های iOS ۱۷ را اجرا می‌کنند. ۱۲٫۱۳ درصد از این افرد آیفون خود را به iOS ۱۷.۰.۲ آپدیت کرده‌اند، ۶٫۸۴ درصد iOS ۱۷.۰.۳ حدود ۱٫۷۶ درصد iOS ۱۷.۰.۱ و نهایتاً ۲ درصد iOS ۱۷ را روی دستگاه خود دانلود و نصب کرده‌اند. این آمار درمقایسه‌با ۴۵ درصد کاربرانی که آیفون خود را به iOS ۱۶، iOS ۱۶.۶.۱ و iOS ۱۶.۷ به‌روزرسانی کردند کمتر است.

نرخ پذیرش iOS

البته در نظر بگیرید آپدیت مذکور روی میلیون‌ها گوشی سری آیفون ۱۵ به‌طور پیش‌فرض نصب بوده که این موضوع به افزایش سهم بازار به‌روزرسانی مذکور کمک می‌کند.

روند به‌سمت پذیرش کندتر به‌روزرسانی‌های iOS پیش‌ می‌رود. در مقام مقایسه، سال گذشته ۱۸ روز پس‌ از عرضه‌ی iOS ۱۶ نرخ پذیرش این آپدیت به ۲۹ درصد رسید و پس‌ از چهار ماه تا ۷۰ درصد افزایش یافت. سال ۲۰۱۸ و ۱۵ روز پس‌ از انتشار iOS ۱۲، حدود ۷۰ درصد از آیفون‌های واجد شرایط این آپدیت را نصب کردند.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین