با توجه به اعلام مدیر رسانه‌ای تیم، یحیی گل‌محمدی به دلیل مشکل شخصی که برای وی پیش آمد، امکان حضور در کنفرانس خبری را پیدا نکرد که بابت این مساله نیز از رسانه‌ها عذرخواهی نمود تا دستیارش پاسخ‌گوی سوالات باشد. اوسمار ویه‌را در گفت‌وگوی رسانه‌ای پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خوشحالم که […]

- خوشحالیم‌ دوباره هواداران پرسپولیس را در کنارمان داریم/ الدحیل تمام شد، بازی فردا متفاوت است/ لیگ برزیل هم برای بازی‌های ملی تعطیل می‌شود

با توجه به اعلام مدیر رسانه‌ای تیم، یحیی گل‌محمدی به دلیل مشکل شخصی که برای وی پیش آمد، امکان حضور در کنفرانس خبری را پیدا نکرد که بابت این مساله نیز از رسانه‌ها عذرخواهی نمود تا دستیارش پاسخ‌گوی سوالات باشد. اوسمار ویه‌را در گفت‌وگوی رسانه‌ای پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خوشحالم که دوباره اینجا هستم و این اولین بار است که در فصل جدید در خدمت شما هستم. امیدوارم بتوانیم مثل فصل گذشته موفق باشیم. در این فصل، درگیر سه جام مهم هستیم. الان برای این هفته نیز باید ذهنیت‌مان را تغییر بدهیم و به سمت بازی‌های لیگ برتر بیاوریم. خیلی خوشحالم که فردا برای اولین بار در فصل جاری و در بازی‌های خانگی، هواداران‌مان را در کنار خودمان داریم و این خیلی برایمان مهم است. می‌دانیم که بازی‌های لیگ برتر بسیار سخت است و گل‌گهر تیم خوبی است. ما بازی‌های این تیم را نگاه کرده‌ایم و می‌دانیم بازی سختی داریم. باید متوجه باشیم مسابقات، متفاوت هستند. بازی خیلی خوبی مقابل الدحیل داشتیم اما این یک بازی متفاوت است و باید نگاه جدیدی داشته باشیم.

وی درباره اینکه پرسپولیس چگونه بعد از باخت به النصر به لحاظ ذهنی ریکاوری کرد، گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. آنها النصر بودند و بازیکنان النصر، بازیکنان الدحیل نیستند. تیم‌ها با هم متفاوت هستند و در بازی با النصر شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت و شاید مشکلات ناخواسته و اتفاقات فوتبالی باعث شد مقابل النصر آنطور که باید، نباشیم. درباره بازی با الدحیل، این تیم را آنالیز کردیم و شناخت خوبی داشتیم. کیفیت خوب زمین چمن هم روی بازی پرسپولیس تاثیر می‌گذارد. کیفیت زمین چمنی که در قطر بود، یکی از دلایلی بود که بتوانیم عملکرد بهتری در زمین داشته باشیم اما بازیکنان هم در هر دو بازی کاملا متوجه بودند که چه می‌خواهیم و خدا را شکر در بازی دوم به ثمر نشست.

مربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال که وحید امیری چه شرایطی دارد و آیا حضور در تمرینات باعث تشدید آسیب او نشده است؟ خاطرنشان کرد: همه می‌دانند در اواخر بازی با النصر وحید امیری از ناحیه عضله همسترینگ احساس درد کرد و بیرون رفت. تحلیل کادر پزشکی این بود که هم وحید و هم مهدی ترابی بیشتر استراحت کنند. شرایط تمرین داشتند، اما تصمیم بر این شد که بیشتر استراحت کنند و برای بازی‌های بعدی آماده شوند.

در ادامه پرسیده شد که چرا مصدومیت‌ها به مراتب بیشتر از فصل گذشته است که وی عنوان داشت: یک مقدار تحلیل کردن این موضوع سخت است. ما فصل متفاوتی داریم. فصل گذشته زمان بیشتری برای آماده کردن تیم داشتیم، شاید یکی از دلایل این باشد. البته ما روی این مسائل کار خواهیم کرد. ما زمان کمتری برای کار داشتیم و برای همین فشار تمرینات را بالا بردیم و این ریسک مصدومیت را بالا می‌برد. اگر بازیکنان بیشتری داشتیم، شاید شرایط بهتری ایجاد می‌شد اما سازمان لیگ دست ما را بسته و باید خود را با این وضعیت وفق بدهیم.

اوسمار درباره مطالب منتشر شده درباره آمادگی بدنی نبیل باهویی تصریح نمود: من دوست دارم فقط در مورد وضعیت او صحبت کنم نه شایعات. دیروز به صورت اختصاصی با او کار کردم و چیزی که کاملا مشخص است این است که هنوز در شرایط کامل بدنی و اینکه یک بازی کامل انجام بدهد نیست و این را خودش می‌داند. شاید دقایقی در بازی بعدی یا بازی‌های بعدتر به ما کمک کند اما چیزی که مطمئنم این است که می‌تواند به ما کمک کند.

مربی سرخپوشان درباره این که آیا تاکنون با شرایط مشابه برنامه‌ریزی فوتبال ایران مواجه شده است یا نه، افزود: در سال‌های گذشته برای فیفادی، لیگ برزیل را تعطیل نمی‌کردند، اما الان لیگ برزیل هم برای بازی‌های ملی تعطیل می‌شود تا تیم ملی به اردو برود. اما اینجا شرایط سخت‌تر است چون ما لیگ قهرمانان را هم داریم و به هر حال باید خود را با شرایط وفق بدهیم.

وی در پایان درباره وضعیت مهدی ترابی گفت: در بازی با النصر برای او مشکل پیش آمد و ما سعی کردیم مقابل الدحیل او را کنارمان داشته باشیم اما نشد. او الان در اختیار کادر پزشکی است و امیدواریم به بازی‌های بعدی برسد. امروز یک تمرین داریم و مشخص می‌شود که فردا می‌تواند روی نیمکت باشد یا خیر.

منبع: خبـر ورزشی