پرسپولیس فردا (یکشنبه) در پنجمین مسابقه‌اش در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران باید به مصاف گل‌گهر سیرجان برود. البته که سرخ‌پوشان پایتخت در هفته هفتم لیگ برتر فردا به میدان می‌روند و به‌واسطه لغو دیدارهایشان برابر استقلال تهران و پیکان تهران، آن‌ها دو مسابقه معوقه در کارنامه‌شان دارند. شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از شکست […]

پرسپولیس فردا (یکشنبه) در پنجمین مسابقه‌اش در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران باید به مصاف گل‌گهر سیرجان برود. البته که سرخ‌پوشان پایتخت در هفته هفتم لیگ برتر فردا به میدان می‌روند و به‌واسطه لغو دیدارهایشان برابر استقلال تهران و پیکان تهران، آن‌ها دو مسابقه معوقه در کارنامه‌شان دارند. شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از شکست دادن فولاد خوزستان در لیگ برتر، در ۲ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند که عملکردهای متفاوتی داشتند.

سرخ‌پوشان در مصاف با النصر عربستان نمایش ضعیفی داشتند و با ۲ گل برابر حریف پرستاره‌شان مغلوب شدند اما در گام دوم در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، شرایط متفاوت پیش رفت و شاگردان یحیی گل‌محمدی بردی یک‌گله را مقابل الدحیل قطر به‌دست آوردند. نکته مهم رویارویی با النصر، مصدومیت مهدی ترابی و وحید امیری بود که باعث شد تا این دو ستاره باتجربه جایی در ترکیب پرسپولیس در مصاف با حریف قطری نداشته باشند و حالا به نظر می‌رسد همچنان مصدومیت آن‌ها تداوم دارد.

امیری، غایب بزرگ سرخ‌ها در دوئل با گل‌گهر!

اوسمار ویرا مربی پرسپولیس که امروز در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان حضور پیدا کرده بود، به صورت رسمی خبر عدم حضور وحید امیری در مصاف با گل‌گهر سیرجان را تایید کرد و گفت: «همه می‌دانند در اواخر بازی با النصر وحید امیری از ناحیه عضله همسترینگ احساس درد کرد و بیرون رفت. تحلیل کادر پزشکی این بود که بیشتر استراحت کند. او شرایط تمرین داشت اما تصمیم بر این شد که بیشتر استراحت کند و برای بازی‌های بعدی آماده شود».

وحید امیری در حالی مقابل گل‌گهر سیرجان غایب خواهد بود که در مسابقه قبلی با تصمیم یحیی گل‌محمدی، امید عالیشاه در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت به میدان رفت و توانست برابر الدحیل گلزنی کند. جالب آنکه امیری همراه کاروان پرسپولیس راهی دوحه شده بود اما در تمرینات انفرادی حضور پیدا کرد و شانسی برای بازی مقابل الدحیل به‌دست نیاورد. با توجه به در پیش بودن اردوی تیم ملی، به نظر می‌رسد که امیری به مداوای خود ادامه خواهد داد و در خوشبینانه‌ترین حالت او برای مصاف پرسپولیس با پیکان آماده می‌شود.

درد تازه و بزرگ پرسپولیس؛ به نبودن این ۲ ستاره عادت کنید!

ترابی هم از ترکیب پرسپولیس دور می‌ماند؟

مهدی ترابی هم که در مصاف با النصر عربستان خیلی زود مصدوم شد، در مصاف با الدحیل قطر شانس بازی به‌دست نیاورد و به جای او، یاسین سلمانی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت حضور پیدا کرد. ترابی در روزهای گذشته در تمرینات پرسپولیس حضور داشته اما نتوانسته در تمرینات گروهی حضور فعالی داشته باشد و همین مسئله باعث شده تا این وینگر باتجربه از ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت دور باشد و به نظر می‌رسد که در مصاف فردا با گل‌گهر سیرجان، دوری ترابی از ترکیب پرسپولیس تداوم پیدا کند.

ویرا با اشاره به اینکه امروز سرنوشت ترابی مشخص خواهد شد، نسبت به احتمال حضور وینگر تیمش روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت تاکید کرد و گفت: «در بازی با النصر برای او مشکل پیش آمد و ما سعی کردیم مقابل الدحیل او را کنارمان داشته باشیم اما نشد. او الان در اختیار کادرپزشکی است و امیدواریم به بازی‌های بعدی برسد. هفته پیش بعد از بازی الدحیل با ما تمرین نکرد. امروز یک تمرین داریم و مشخص می‌شود که فردا می‌تواند روی نیمکت باشد یا خیر». با توجه به توضیحات مربی پرسپولیس، مشخص است که ترابی شانسی برای حضور در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در مسابقه فردا ندارد و با این اوصاف برای دومین مسابقه پیاپی با پرسپولیسی‌ها در غیاب دو ستاره کلیدی خود به مصاف رقبای‌شان بروند.

منبع: خبـر ورزشی