خالد القدومی نماینده جنبش حماس در تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به سال‌ها جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی از آغاز قرن میلادی گذشته علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی، بر کسی پنهان نیست. این جنایات شامل هتک حرمت‌های اخیر مقدسات مانند مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و مقدسات […]

 

خالد القدومی نماینده جنبش حماس در تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به سال‌ها جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی از آغاز قرن میلادی گذشته علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی، بر کسی پنهان نیست. این جنایات شامل هتک حرمت‌های اخیر مقدسات مانند مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و مقدسات مسیحیان در شهر قدس توسط نمایندگان و وزرای دولت رژیم صهیونیستی و اقدامات به دور از انسانیت وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و اعمال خشونت و شکنجه علیه مجاهدین اسیر فلسطینی بود.

وی با بیان اینکه جامعه جهانی در مقابل این جنایات صهیونیست‌ها خاموش بود و هیچ اقدامی نکرد، تاکید کرد: مردم ما اعلام کردند که ما این جرایم و جنایات صهیونیست‌ها و سکوت جهانیان را بیشتر تحمل نخواهیم کرد. صبر ما تمام شد.

نماینده جنبش حماس در کشورمان گفت: ما این جنگ طوفان الاقصی را مانند سیف القدس ۲ تا آزادی قدس و آزادی کل فلسطین از نهر تا بحر، آغاز کردیم. امید داریم که امت اسلامی و آزادگان جهان همراه ما در این جنگ شوند.

القدومی با اشاره به جزئیات عملیات نیروهای مقاومت علیه صهیونیست‌ها گفت: دقایق اول فجر صادق، هزاران موشک مقاومت به سمت اراضی اشغالی و شهرک نشینان صهیونیست پرتاب شد. البته این شهرک‌ها غیرقانونی و طبق قوانین بین‌المللی جزو سرزمین‌های اشغالی و متعلق به فلسطین هستند. سپس مجاهدین گردان‌های عزالدین قسام داخل شهرک‌های صهیونیستی همسایه نوار غزه وارد شدند و آنجا ده‌ها سرباز اسرائیلی را به اسارت درآوردند.

نماینده جنبش حماس در کشورمان گفت: این جنگ ادامه خواهد داشت. امروز پیام ما به جهانیان این است که این روش منافقانه، نگاه و همراهی با جلاد و مجرمی مانند رژیم صهیونیستی و فراموشی حقوق حقه فلسطینیان را پایان دهند.

منبع: مـهر