بیانیه گردان‌های قسام درباره رویدادهای نبرد «طوفان الاقصی»
بیانیه گردان‌های قسام درباره رویدادهای نبرد «طوفان الاقصی»

گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) بیانیه‌ای را درباره رویدادهای نبرد «طوفان الاقصی» صادر کرد.

 

به گزارش زیرنویس به نقل از سما، گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) بیانیه‌ای را درباره رویدادهای رخ‌داده و جاری نبرد «طوفان الاقصی» که از صبح امروز آغاز شده است صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در سایه پوشش پرتعداد موشکی و هدف‌قراردادن سامانه‌های فرماندهی و کنترل دشمن مبارزان گردان‌های قسام توانستند از خطوط دفاعی دشمن عبور کنند و حمله‌ای هماهنگ را همزمان در ۵۰ موضع یگان غزه ارتش اسرائیل و منطقه جنوبی ارتش رژیم اشغالگر به انجام برسانند. در نتیجه این حمله خطوط دفاعی این یگان در هم شکست.

گردان‌های قسام در ادامه بیان کرد: مبارزان ما همچنان در حال مبارزه در ۲۵ موضع هستند و نبردهای کنونی در پایگاه «رعیم» که مقر فرماندهی یگان غزه ارتش اسرائیل است جریان دارد.

از سوی دیگر ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام در واکنش به بمباران برج «فلسطین» در مرکز غزه، اعلام کرد که تل‌آویو باید منتظر واکنش مقاومت که این منطقه را به لرزه در خواهد آورد باشد.

گفتنی است امروز صبح نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوارغزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

بر اثر اقدام شجاعانه مبارزان مقاومت و اجرای عملیات طوفان الاقصی بیش از ۱۰۰ شهرک‌نشین و نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند که حال ۱۰۰ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. همچنین برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که تا این لحظه ۱۶۳ اسرائیلی در نبرد طوفان الاقصی به اسارت مقاومت فلسطین درآمدند.

منبع: مـهر