به گزارش زیرنویس، سردار حسین رمضانی معاون عملیات اجرایی پلیس راهور در جریان همایش برترین های پلیس راهور فراجا گفت: چهار اقدام برترین در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت تا در حوزه کروکی های برتر، کازیرنویسن صحیح و کازیرنویسن سریع العمل و ایده های ابتکارانه در جامعه؛ نخبه هادر حوزه کروکی به شکلی پیش […]

به گزارش زیرنویس، سردار حسین رمضانی معاون عملیات اجرایی پلیس راهور در جریان همایش برترین های پلیس راهور فراجا گفت: چهار اقدام برترین در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت تا در حوزه کروکی های برتر، کازیرنویسن صحیح و کازیرنویسن سریع العمل و ایده های ابتکارانه در جامعه؛ نخبه هادر حوزه کروکی به شکلی پیش رفتیم که یک میلیون تصادف شکل گرفته که کروکی برای آنها انجام شد.

شش هزار نیروی پلیس در انجام این کروکی ها شرکت کردند، تا بر اساس کروکی ها قیمت بیمه ها مشخص شود که در گذشته شدت اعتراضات مردم بالا بود اما در حال حاضر این میزان اعتراضات به حداقل خود رسیده که با تدبیر ابتکار سردار هادیانفر بحث پایه گذاری ترسیم کروکی الکترونیکی بود که به آن مجهز شده ایم.

سردار رمضانی در ادامه گفت: زیرساخت ها با بخش خصوصی و بیمه مرکزی انجام و تبلت ها در اختیار افسران قرار خواهد گرفته و تا پایان سال در سطح کشور هم به دست نیروهای پلیس خواهد رسید.

معاون اجرایی پلیس راهور افزود: ۵۸۲۰ نفر حوزه فعال کروکی داشته ایم که از بین آنها۵۷۲ نفر انتخاب و سپس ۱۰۵ کروکی با موفقیت به سطح داوران رسیدند.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا به نقش مهم پلیس راهور اشاره کرده و‌گفت: پلیس راهور سرمایه های انسانی خودش را در اختیار مردم و پلیس گذاشته است و سرهنگ کیوان پور از پلیس راهور تهران به  عنوان برترین کروکی در سطح کشور انتخاب شد.

همچنین کیفیت کروکی ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است و سهم تقصیر بعد دو راننده  به نقص فنی خودرو و جاده هم تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: در سالهای گذشته بعضی از رانندگان متخلف اقدام به پیشنهادات فریب دهنده به ماموران پلیس می دادند که با دستور سردار هادیانفر از سال ۹۸  به جدیت با آن برخورد شد و ۸۸ درصد رشوه گرفتن در پلیس راهور کاهش پیدا کرد.

منبع خبر: رکنـا